אירוע מכירות מרצדס AMG בנמל חיפה

יבואנית מרצדס תערוך בסוף השבוע הקרוב אירוע מכירות חוויתי בנמל חיפה, בו יוכלו רוכשים פוטנציאלים לחוות את דגמי ה- AMG הספורטיביים במסלול סגור.

ששי כהן 25 במרץ, 2015
אירוע מכירות מרצדס AMG

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, החלה היום באירוע מכירות חוויתי, בו מציעה החברה ללקוחות פוטנציאליים לנהוג בכל אחד מדגמי ה- AMG הספורטיביים של החברה, בתוך מסלול מיוחד שהוכשר לצורך האירוע במתחם נמל חיפה. באירוע יוכלו הלקוחות לנהוג על דגמים כמו מרצדס A45, CLS63, SLK55 ודגמים רבים נוספים. מדובר במגרש אספלט ענק הצמוד לנמל חיפה, אשר אירח כבר מספר אירועי נהיגה בעבר, כאשר האחרון היה של דגמי הספורט( QUATRO ) של AUDI אשתקד. באירוע יוכלו הלקוחות לחוות נהיגת מסלול ספורטיבית, לצד נהיגה מהנה במגרש החלקה המעניקה אפשרות ללמוד על מערכת הבקרת יציבות מצילת החיים ( ESP ), שפותחה לראשונה ע"י מרצדס ונחשבת היום כאביזר חובה לכל רכב פרטי המיובא לישראל.

אירוע מכירות מרצדס AMG

אירוע מכירות מרצדס AMG


דגמי ה- AMG של מרצדס הינם דגמי הספורט של החברה, המבוססים על הדגמים המוכרים ועברו שדרוג ע"י סדנת AMG שמשפרת את דגמי מרצדס מזה 45 שנה. סדנת AMG הוקמה בידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר בסוף שנות השישים.,כיום היא חלק מחברת מרצדס בנץ ואחראית על פיתוח, ייצור ושיווק של גרסאות AMG לדגמי מרצדס בנץ, וכן על פעילות הספורט המוטורי של מרצדס (פורמולה 1,.(DTM, GT3 את המהות של AMG ניתן לסכם במילים Driving Performance – חוויית נהיגה ספורטיבית ייחודית הנובעת מחדשנות טכנולוגית בתחום הביצועים.
אירוע מכירות מרצדס AMG

אירוע מכירות מרצדס AMG


AMG מתמחה בהפיכתן של מכוניות היוקרה של מרצדס בנץ למכוניות ספורטיביות ואקסקלוסיביות בעלות מנועים בהתאמה אישית, מנועי .AMG לצד הפעילות בתחום הפיתוח והייצור ובתחום הספורט המוטורי, לחברת AMG זרוע הדרכה מפותחת שמציעה ללקוחותיה מגוון רחב של הדרכות נהיגה, כדי לאפשר להם למצות עד תום את דגמי ה-AMG שברשותם.
אירוע מכירות מרצדס AMG

אירוע מכירות מרצדס AMG


כיום מציעה חטיבת הביצועים כ-22 דגמים, החל ב-A45 AMG הקומפקטית ועד ל- S63 AMG הסלונית-ספורטיבית ול-SLS AMG. היצע הדגמים בארץ מתחיל בדגם ה- A45 המבוסס על סדרת ה- A קלאס, אך מצויד במנוע 4 צילינדרים מוגדש המספק 360 כוחות סוס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 45.9 קג"מ כבר ב-2,250 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים SPEEDSHIFT DCT 7 כפולת מצמדים ובעלת שבעה יחסי העברה, וכיאה למכונית AMG הביצועים עוצרי נשימה עם הנעה כפולה לאחיזת כביש מושלמת, 4.6 שניות בלבד למאה קמ"ש ומהירות מירבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. מחיר הדגם 399,900 ש"ח. הדגם הבא בתור אחריו הוא ה-CLA45 המצויד באותו מנוע ובעל תג מחיר המתחיל ב- 454,900 ש"ח ונחשב נכון לעכשיו לדגם ה- AMG הנמכר ביותר בארץ עם 3 יחידות בחודשיים הראשונים של השנה.
בחודשיים הראשונים של השנה, עלו לכבישי הארץ 11 מדגמי ה- AMG. מחירי הדגמים נעים ב- 399,900 לדגם ה- A45 ל- 1,839,900 לדגם ה- S63 קופה לפני תוספות מיוחדות כמובן. דגמי ה- SLS63 קופה וקבריולט שנחשבים להכי יקרים ניתנים ליבוא בהזמנה מיוחדת.


מרצדס CLA45 - הדגם המבוקש בארץ בחטיבת ה- AMG

מרצדס CLA45 – הדגם המבוקש בארץ בחטיבת ה- AMG