באיחור אופנתי: מאזדה CX-3 תשווק בקרוב מאוד בישראל !

מאזדה CX-3, הקרוסאובר הקומפקטי של מאזדה, ישווק בישראל בדגמי 2.0 ליטר אוט' ובשתי רמות גימור. השיווק יחל בקרוב מאוד עם תג מחיר התחלתי מוערך שיחל סביב ה-145 אלף שקל.

ששי כהן 08 בפבר, 2017

האם זאת המכונית שתזניק את מכירות מאזדה בישראל? חודשיים לאחר שבישרנו לכם כאן על הרחבת ייצור מאזדה CX-3, האח הקטן והקומפקטי במשפחת רכבי הפנאי של מאזדה, עם הצטרפות מפעל שלישי בעולם שהחל לייצר את הדגם, החלה דלק מוטורס היבואנית, בשיווק מקדים של הדגם הכל-כך חשוב למכירות המותג בארץ, שסובל בתקופה האחרונה מירידה במכירות.




יותר משנתיים חלפו מאז שהחלה מאזדה לייצר את ה-CX-3, אשר ביקוש גבוה במיוחד לדגם בעולם, הקשה על היבואנית להביא את הדגם לארץ במחיר תחרותי. אחת הבעיות העיקריות של מאזדה עד כה בהגברת ייצור ה- CX-3, היתה נעוצה בכך שעל אותו פס ייצור של הדגם במפעל בהירושימה, יוצרו גם דגמי הפנאי האחרים (CX-5, ו- CX-9), נתון אשר גרם לבעיות בגמישות בייצור. המפעל החדש ביפן שהחל לייצר את הדגם בחודש דצמבר, יעלה את יכולת ייצור רכבי הפנאי ל-50% מהיקף ייצור הדגמים, ובכך לסייע לחברה לצמוח להיקף מכירות של 1.65 מיליון רכבים בשנתיים הבאות.
מאזדה CX-3 מאזדה CX-3
מאזדה CX-3 המבוסס על מאזדה 2, בעל מידות קומפקטיות עם 4.27 מטר באורך המכונית, 1.77 מטר רוחב, 1.55 מטר גובה ובסיס גלגלים של 257 ס"מ. הדגם ישווק בישראל עם מפרט קצת חריג בשוק הג'יפונים הקומפקטיים, עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס מסדרת הסקאי-אקטיב החסכונית ותיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל יציע ה-CX-3 צריכת דלק של 13.1 ק"מ לליטר בעיר ו-19.1 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, לפי נתוני היצרן, לצד דרגת זיהום אוויר 9.
מאזדה CX-3 מאזדה CX-3
הדגם ישווק בישראל בשתי רמות גימור, כאשר כבר הבסיסית : מאזדה CX-3 ZOOM – עשירה למדי וכוללת את מערכת המולטימדיה MZD המקורית המציעה צג מגע "7, מצלמת רוורס, דיבורית מקורית ותמיכה מלאה בעברית, וכן חיישני אורות וגשם, קיפול חשמלי למראות, מערכת בלימה אוטומטית עירונית עד 30 קמ"ש, מערכת התראה על סטייה מנתיב, חישוקי גלגלים קלים "16, גלגל הגה, ידית הילוכים ובלם היד מצופים עור, מערכת בקרת אקלים, בקרת שיוט ועוד. לצידה תוצע רמת גימור גבוהה "Pure White" הכוללת גם ריפודי עור בצבע לבן עם תפירה בצבע אדום, מערכות בטיחות מתקדמות נוספות פנסי חזית ראשיים בטכנולוגיית LED עם כיוונון אוטומטי של גובה האלומות, שמשות אחוריות כהות ועוד.
מחיר מאזדה CX-3 לא צפוי להיות זול, וימוקם להערכתנו מעל לצמד הג'יפונים היקרים ביותר כעת בשוק (הונדה H-RV וטויוטה C-HR) עם תג מחיר שיחל להערכתנו סביב ה-145 אלף שקל. השיווק המקדים כבר החל באתר מאזדה בישראל והדגם צפוי לנחות בקרוב מאוד בארץ.