ראשי » דף הבית - Wheel » בארץ: קיה נירו – ג'יפון היברידי במחיר תחרותי !

בארץ: קיה נירו – ג'יפון היברידי במחיר תחרותי !

קיה נירו יתחרה בקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטים ויציע מרווח מצוין לנוסעים, יחידת כח היברידית חסכונית וידידותית לסביבה, אבזור בטיחותי מתקדם כסטנדרט ותג מחיר אטרקטיבי של 136,900 ש"ח.

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: חדשות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 07/11/16
בארץ: קיה נירו – ג'יפון היברידי במחיר תחרותי !

חברת טלקאר, יבואנית קיה, מרחיבה את היצע דגמי הפנאי שלה בישראל, והשיקה הבוקר באירוע נהיגה חוויתי את קיה נירו החדש, הנכנס ישירות לקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים, ונהנה באופן ייחודי מיחידת הנעה היברידית (ראשונה בדגמי קיה בישראל), המבטיחה חיסכון ניכר בדלק ופליטת מזהמים נמוכה במיוחד.



קיה נירו קיה נירו

לצד עיצוב חיצוני בסגנון קרוסאובר, מודרני ונאה, גם אם לא ממש מוחצן כמו האח הגדול יותר – קיה ספורטאז', פותח קיה נירו על פלטפורמה חדשה ייעודית לרכב ההיברידי, ומציע מידות משפחתיות קומפקטיות עם 4.35 מטר באורך, 1.80 מטר רוחב ובסיס גלגלים נדיב של 270 ס"מ המקנה מרווח מכובד לנוסעים הן מלפנים והן מאחור, ויחד עם זאת תא מטען בנפח 401 ליטר, הנחשב נדיב למשפחתית קומפקטית ובמיוחד לדגם בעל הנעה היברידית, וזאת מבלי לוותר על גלגל רזרבי. יחד עם זאת, בשל הרצון לשיפור ביצועי תצרוכת הדלק, מדובר ברכב שאינו גבוה במיוחד ביחס לג'יפונים, המסתפק בגובה של 1.545 מטר.

קיה נירו תא נוסעים קיה נירו תא נוסעים

קיה נירו הינו הקרוסאובר ההיברידי הראשון בתולדות קיה, והדגם ההיברידי הראשון של החברה בארץ, ומצויד ביחידת כח היברידית הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר (מחזור אטקינסון) המפיק 105 כ"ס ומנוע חשמלי 43.5 כ"ס, המפיקים הספק משולב של 141 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 27 קג"מ המתקבל כבר מ-1,000 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, ובאפשרות הרכב לנסוע גם על גבי חשמל בלבד לזמן קצר. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע קיה נירו תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.4 שניות, מהירות מרבית של 162 קמ"ש ותצרוכת דלק של 26 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, לצד פליטת CO2 של 88 גרם לק"מ בלבד ודרגת זיהום 2.

קיה נירו קיה נירו

קיה נירו ישווק בארץ ברמת גימור אחת וגבוהה למדי, הכוללת: בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, מערכת מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה (ללא מערכת ניווט) עם מצלמת רוורס, דיבורית, מסך מגע "5 וחיבורי AUX ו- USB, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים כהים, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חיישני גשם ואורות ועוד. בדומה לקיה ספורטאז' החדש, גם כאן חבילת הבטיחות מרשימה לטובה עם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה על סטייה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת התראה למניעת התנגשות קדמית, 7 כריות אוויר ועוד.


מחיר קיה נירו נקבע כאמור על 136,900 ש"ח תחרותיים למדי, ולדברי היבואן גם נוסחת המיסוי הירוק החדשה שתיכנס לתוקף בינואר 2017, לא תפגע במחיר שלו ובציון הירוק שלו. בקיה מתקשים להעריך כמה מכוניות ימכרו מהנירו החדש, אך מאמינים שעצם היותו בודד בקטגוריה (ג'יפון היברידי קומפקטי) ומצויד במחיר תחרותי, יביאו לקוחות רבים.

מבחן דרכים לקיה נירו החדש יפורסם בקרוב מאוד כאן ב- Wheel.



חדשות נוספות

תגובות (4)

  1. מאת אלכס:

    רכב אטרקטיבי למדי, נקודה אחת קריטית מאוד, לפחות בשבילי – חוסר במערכת מולטימדיה מודרנית.
    בסרטונים רבים של נסיעות מסחן אירופאיות הכרב מגיע עם מערכת מולטימדיה מעולה עם שפע של יכולות, ניווט ותמיכה ב-Android auto. לא ברור למה היבואן חסך לנו את ה, במיוחד בהתישב בעובדה שמערכות יקרות הרבה יותר כלולות.
    יעצור הרבה קונים פוטנציאליים.

  2. מאת דן:

    המחיר התחרותי יגרום ככל הנראה גם למחיר תחרותי ליונדאי איוניק שתגיע בקרוב ואולי נזכה גם להורדות מחירים בדגמים ההיברידים של טויוטה.

  3. מאת שי:

    נראה רכב שפונה לשכל, לא ללב. זהו רכב שבלתי אפשרי להתאהב בו. סתמי למראה, לנהיגה ובאיבזורו (במיוחד צג המולטימדיה הזעיר, שקרוב לוודאי בלתי ניתן להחלפה, והוא גול עצמי רציני). זה גם לא קרוס-אובר קלאסי, אלא משפחתית האצ'בק מוגבהת. אבל כחבילה, למי שנוהג הרבה, הרכב כן עשוי לקסום. בבחינת השלם עולה על סכום חלקיו (קלישאה נפוצה בסקירות רכב, אך אין זה אומר שאינה נכונה לפעמים).

  4. מאת מאיר:

    רחוק מהעיצוב המקורי של דגם הקונספט, אך נראה חבילה משתלמת למדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות