בחודש הבא בארץ: סקודה סיטיגו לאחר מתיחת פנים

סקודה סיטיגו המחודשת זוכה לשינויי עיצוב קלים ותוספת אבזור. מנוע ה-1.0 ליטר טורבו לא יגיע בשלב הראשון והמחיר נותר ללא שינוי.

ששי כהן 09 בספט, 2016
סקודה סיטיגו מתיחת פנים

בדיוק 4 שנים לאחר שנחתה בארץ, סקודה סיטיגו, מכונית המיני החסכונית של החברה, המהווה אחות תאומה כמעט זהה לפולקסווגן אפ וסיאט מי, צפויה לנחות בחודש הבא מתיחת הפנים של הדגם שאמורה להזריק לו רעננות מול המתחרים החדשים. באולמות התצוגה של סקודה החלו כבר לקבל הזמנות לדגם המחודש והמחיר נותר ללא שינוי (החל מ-59,990 ש"ח לדגם הידני, או -51,990 ש"ח במבצע כעת שנערך במסגרת "72 השעות של צ'מפיון מוטורס").




במסגרת מתיחת הפנים, בכל הנוגע להופעה החיצונית, זוכה סקודה סיטיגו החדשה ליחידות תאורה חדשות בחזית הכוללות תאורת יום מסוג LED המשולבת בפנסים הראשיים, חישוקי גלגלים קלים "14 כסטנדרט ואופציה לגג ומראות צד בצבע לבן או שחור המקנים לרכב הופעה ייחודית יותר. בתוך תא הנוסעים זוכה המכונית למערכת שמע מקורית משודרגת, הכוללת יציאות USB, AUX ו- SD, לצד מסך עם תאורה צבעונית, 6 רמקולים, דיבורית BT מקורית ומעמד מקורי לסמארטפון, המשמש סוג של תחליף למערכת מולטימדיה. בנוסף, לצד עדכונים קוסמטיים קלים בלוח השעונים, המטרייה המקורית והמפורסמת של סקודה תגיע כפריט מקורי גם בסיטיגו ותאוחסן בתא ייעודי מתחת למושב הנוסע.

מתחת למכסה המנוע, תצויד הסיטיגו המחודשת באותו מנוע 3 צילינדרים מוכר בנפח 1.0 ליטר, המפיק 60 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית או רובוטית עם 5 הילוכים ומציע עד 22.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. במהלך 2017 צפויה להגיע גם הגרסה החמה יותר של הסיטיגו, המצוידת במנוע ה- 1.0 ליטר טורבו 90 כ"ס שמוצע בחו"ל במסגרת מתיחת הפנים של האחות התאומה פולקסווגן אפ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, לצד מהירות מרבית של 185 קמ"ש.