ראשי » דף הבית - Wheel » דאצ'יה דאסטר אוטומטית בישראל במחיר מפתיע !

דאצ'יה דאסטר אוטומטית בישראל במחיר מפתיע !

רכב כביש שטח בר השגה: דאצ'יה דאסטר דיזל אוטומטית נוחתת בישראל ומבטיחה לצד צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר, מחיר מדהים שיחל ב- 99,990 שקל בלבד !

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: חדשות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 10/05/17
דאצ'יה דאסטר אוטומטית בישראל במחיר מפתיע !

שנתיים וארבעה חודשים לאחר שהושק בהצלחה מותג דאצ'יה בישראל, עם 2,422 מסירות בשנת השיווק הראשונה (כולם של דגמים ידניים) ו-3,539 מכוניות אשתקד, ממשיכה דאצ'יה את חדירתו של מותג הלואו קוסט לשוק הישראלי, עם גידול מרשים של 45% במסירות בארבעת החודשים הראשונים של 2017, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.





במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר באולם התצוגה הראשי של דאצ'יה בפ"ת, השיקה החברה את דאצ'יה דאסטר האוטומטית במחיר תחרותי ונמוך משמעותית מהצפוי, שיהפוך את הדגם ללא ספק לאחד ממנועי הצמיחה העיקריים של דאצ'יה בישראל. בימים האחרונים החלה החברה במסע פרסום נרחב שטען ש-"דיור בר השגה לא הצלחנו עדיין להשיג"… ולא פרט במה מדובר, וכעת מסתבר שזה מסע הפרסום של דאצ'יה שאמנם לא מצליחה לספק לנו דיור בר השגה, אבל לפחות מספקת רכב פנאי-שטח משפחתי אוטומטי בר השגה…

דאצ'יה דאסטר אוטומטית דאצ'יה דאסטר אוטומטית

דאצ'יה דאסטר האוטומטית תשווק בארץ עם מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר הפופולרי של רנו, המפיק 109 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 11.9 שניות, מהירות מרבית של 169 קמ"ש ותצרוכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. הדגם ישווק עם הנעה 2X4 ובשתי רמות גימור, כאשר רמת הגימור הבסיסית "לוריאט" כוללת: מערכת שמע נשלטת מההגה ודיבורית בלוטות', חלונות חשמליים, מראות חשמליות, פנסי ערפל, מסילות גג להעמסת מטען.  רמת הגימור הגבוהה יותר " Prestige" כוללת בנוסף: בקרת שיוט, מערכת ניווט Media NAV ומצלמת רוורס, חישוקי אלומיניום 16" וחלונות כהים מאחור. לצד אלה, נעדרות מהמכונית מערכות בטיחות מתקדמות, אך היבואן יתקין מערכת של מובילאיי בתמורה ל-2,100 שקלים נוספים.

דאצ'יה דאסטר אוטומטית דאצ'יה דאסטר אוטומטית

מחיר דאצ'יה דאסטר דיזל אוטומטית תחרותי ונמוך משמעותית מהמתחרים ויחל ב-99,990 שקל בלבד לדגם הבסיסי, ו-107,490 שקל לגרסה המאובזרת. בחברה לא מספקים נתונים אודות צפי מכירות, אך מבהירים שיצליחו למכור ללא ספק כל כמות שיצליחו לקבל מהיצרן.







חדשות נוספות

תגובות (5)

  1. מאת א:

    המחיר לא ממש אטרקטיבי כמו שמנסים למכור פה
    בגרמניה למשל דגם הLAUREATE המפואר יותר עם אותו גיר ומנוע עולה 16750 שזה לשם השוואה מול 2008 אקטיב אוטומטית שעולה 19900 יורו (קרי 16% פחות)
    בישראל אפשר לקנות את גרסת הפרימיום (ALLURE) של 2008 שעולה 22,500 יורו בגרמניה ב125,000 וכרגע ב115000
    כיוון שלדאציה אין הנחות בשום מקום המשמעות שהמחירים הם לא נמוכים ולכל היותר סבירים

    היו יכולים למכור גם ב100,000 את הדגם המפואר

    והמסקנה שלי כזו: 2008 ב0 קמ (אקטיב שזה דגם הרבה יותר מעודן ומפואר(אמנם יותר קטן ולא דיזל) אבל לא הרבה פחות חסכוני
    יעלה סכום דומה מינוס ,ומדובר ברכב יותר יפה מפנק ובעל ביצועים עדיפים ונוחות וכו
    אז התמורה עדיין בינונית למדיי

    בנוסף אין לדעת איך דאציה תשמור על ערכה (זה נכון שזו לא נקודה חזקה בפיג'ו) אנשים מעדיפים ניסאן ג'וק פיצית על רכב איכותי ונוח

  2. מאת דימה:

    מי שצריך יכולות שטח ב"כאילו",למה שלא יקנה רכב כזה?רכב גבוה,יחסית מרווח.במחיר כזה,מה רע בו?

  3. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    אין לו זכות קיום בלי 4X4

  4. מאת א:

    תאכלס אין להם תחרות כרכב חדש
    הרכב היחיד עם יכולת שטח שהוא יחסית זול וגם מרווח זה סיבארו XV שהיא יקרה בהרבה וגם לא כ"כ חסכונית (הביצועים ברמה של סובארו 2000 כמעט) אבל במחיר התחלתי נמוך ב50000 שח בערך (40000 – 0 ק"מ שלדאציה אין)
    אבל יש פשרה על בטיחות, איכות, עידון

  5. מאת א-א:

    תחרות מבורכת לסגמנט! לצערי לרכבים האלה יש רק 3* בטיחות בשיטה הישנה. אם ב-110 היה הנעה 4X4, הייתי קונה, אבל לא 2X4 כשיש ים רכבים מצוינים יד 2. ברוסיה יש מזמן דגם האוטמטי בייצור מקומי תחת שם רנו, אבל עם מנוע ה-2 ל' ויש עליו ביקורות טובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות