דאצ'יה דאסטר אוטומטית בישראל במחיר מפתיע !

רכב כביש שטח בר השגה: דאצ'יה דאסטר דיזל אוטומטית נוחתת בישראל ומבטיחה לצד צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר, מחיר מדהים שיחל ב- 99,990 שקל בלבד !

ששי כהן 10 במאי, 2017
דאצ'יה דאסטר אוטומטית

שנתיים וארבעה חודשים לאחר שהושק בהצלחה מותג דאצ'יה בישראל, עם 2,422 מסירות בשנת השיווק הראשונה (כולם של דגמים ידניים) ו-3,539 מכוניות אשתקד, ממשיכה דאצ'יה את חדירתו של מותג הלואו קוסט לשוק הישראלי, עם גידול מרשים של 45% במסירות בארבעת החודשים הראשונים של 2017, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.





במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר באולם התצוגה הראשי של דאצ'יה בפ"ת, השיקה החברה את דאצ'יה דאסטר האוטומטית במחיר תחרותי ונמוך משמעותית מהצפוי, שיהפוך את הדגם ללא ספק לאחד ממנועי הצמיחה העיקריים של דאצ'יה בישראל. בימים האחרונים החלה החברה במסע פרסום נרחב שטען ש-"דיור בר השגה לא הצלחנו עדיין להשיג"… ולא פרט במה מדובר, וכעת מסתבר שזה מסע הפרסום של דאצ'יה שאמנם לא מצליחה לספק לנו דיור בר השגה, אבל לפחות מספקת רכב פנאי-שטח משפחתי אוטומטי בר השגה…
דאצ'יה דאסטר אוטומטית דאצ'יה דאסטר אוטומטית
דאצ'יה דאסטר האוטומטית תשווק בארץ עם מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר הפופולרי של רנו, המפיק 109 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 11.9 שניות, מהירות מרבית של 169 קמ"ש ותצרוכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. הדגם ישווק עם הנעה 2X4 ובשתי רמות גימור, כאשר רמת הגימור הבסיסית "לוריאט" כוללת: מערכת שמע נשלטת מההגה ודיבורית בלוטות', חלונות חשמליים, מראות חשמליות, פנסי ערפל, מסילות גג להעמסת מטען.  רמת הגימור הגבוהה יותר " Prestige" כוללת בנוסף: בקרת שיוט, מערכת ניווט Media NAV ומצלמת רוורס, חישוקי אלומיניום 16" וחלונות כהים מאחור. לצד אלה, נעדרות מהמכונית מערכות בטיחות מתקדמות, אך היבואן יתקין מערכת של מובילאיי בתמורה ל-2,100 שקלים נוספים.
דאצ'יה דאסטר אוטומטית דאצ'יה דאסטר אוטומטית

מחיר דאצ'יה דאסטר דיזל אוטומטית תחרותי ונמוך משמעותית מהמתחרים ויחל ב-99,990 שקל בלבד לדגם הבסיסי, ו-107,490 שקל לגרסה המאובזרת. בחברה לא מספקים נתונים אודות צפי מכירות, אך מבהירים שיצליחו למכור ללא ספק כל כמות שיצליחו לקבל מהיצרן.