סקודה ישראל: קמפיין תדמית חדש והוזלות מחירים

סקודה משיקה קמפיין תדמית חדש ומוזילה את מחירון מספר דגמי מפתח באלפי שקלים, לצד מבצעים שונים לתקופת הקמפיין.

ששי כהן 23 במאי, 2016
סקודה אוקטביה 2016

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, יוצאת בימים אלו עם קמפיין תדמית חדש, המציג את הדרך המוצלחת שעברה סקודה מאז השקתה בישראל לפני כשני העשורים, ועד הגעתה כיום להיות מותג הרכב האירופאי הנמכר ביותר בישראל, ומקום חמישי במכירות מבין כל מותגי הרכב המשווקים בישראל, עם גידול של כ- 50% במסירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.




במקביל להשקת הקמפיין החדש, מרעננת סקודה את מחירון החברה ומוזילה מספר דגמי מפתח: כך למשל, תוצע סקודה אוקטביה 1.2 ליטר ברמת הגימור הגבוהה Style עם מחיר מחירון חדש של 134,990 ₪ לעומת מחיר מחירון יוצא של 137,500 ₪. מחיר סקודה ספייסבק Scoutline יעמוד על 112,990 ₪ לעומת מחיר המחירון היוצא של 118,990 ₪.
בנוסף לכך, סקודה תציע במהלך תקופת הקמפיין, שלל הטבות זמניות על דגמיה השונים: כך למשל תוצע סקודה יטי 1.2 TSI בגרסה הידנית במחיר של החל מ- 107,990 שקל, בעוד גרסת ה- 1.2 Ambition של סקודה פאביה תימכר ב-94,490 שקל. מחיר דגם הסיטיגו Ambition ידני יעמוד במהלך הקמפיין על 53,990 שקל. בנוסף ייהנו הרוכשים מאפשרויות מימון וטרייד אין ובחלק מהדגמים מהנחות אבזור.