ראשי » דף הבית - Wheel » החל שיווק ניסאן קשקאי החדש בישראל

החל שיווק ניסאן קשקאי החדש בישראל

ניסאן קשקאי החדש זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, שדרוגים קוסמטיים בתא הנוסעים ואבזור משודרג. הדגם ישווק בגרסאות טורבו בנזין ודיזל במחירים החל מ-130 אלף שקל לדגם ידני.

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: חדשות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 05/09/17
החל שיווק ניסאן קשקאי החדש בישראל

בדיוק 3 שנים לאחר שהחל שיווק הדור השני של ניסאן קשקאי בארץ, מודיעה קרסו מוטורס היבואנית על התחלת שיווק הקשקאי המחודש בארץ, לאחר שעבר מתיחת פנים לאחרונה. הקשקאי הוא הדגם המצליח ביותר באירופה ב-83 שנותיה של ניסאן, וכ-2.3 מיליון יחידות נמכרו מאז שהושקה הגרסה המקורית בשנת 2007. בארץ הוא היה חלוץ אופנת הקרוסאוברים, ונחשב גם היום לאחד הדגמים הפופולרים בסגמנט רכבי הפנאי, למרות שלא נמצא ברשימת רבי המכר בסגמנט.



במסגרת מתיחת הפנים, עודכן המראה החיצוני של הקשקאי, כשעיקר השינויים מתרכז בחזית מחודשת לרכב המיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של ניסאן, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ועדכון לחלקה האחורי של המכונית הכולל ביו השאר פגוש בעיצוב חדש. מעבר לכך, מדווחים בחברה על שיפור משמעותי בבידוד הרכב מרעשי חוץ ומנוע בהשוואה לדגם היוצא, מה שתורם לנסיעה שקטה ונוחה יותר. בתוך תא הנוסעים, מציע הדגם המחודש עדכונים קוסמטיים רבים, גלגל הגה חדש בעיצוב D, מושבים חדשים, ועוד.

ניסאן קשקאי החדש ניסאן קשקאי החדש

ניסאן קשקאי המחודש ישווק ב-3 רמות גימור כאשר כבר ברמת הגימור הבסיסית "ACENTA" האבזור עשיר עם: בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חישוקי גלגלים קלים "17, מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני תאורה וגשם ועוד. אבזור הבטיחות שופר משמעותית וכולל מעתה כסטנדרט: התרעה על סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים והחלפת אורות אוטומטית. 

היצע המנועים בדגם המחודש נותר ללא שינוי וכולל את דגם הטורבו בנזין  1.2 ליטר 115 כ"ס ודגם הטורבו-דיזל 1.6 ליטר 130 כ"ס, שיוצעו שניהם עם תיבה אוטומטית רציפה. בנוסף, תוצע גם גרסת הבנזין כאופציה עם גיר ידני.

מחירון ניסאן קשקאי המחודש 2017:

קשקאי 1.2 ליטר ידני: החל מ- 129,990 שקל

קשקאי 1.2 ליטר אוטומטי: החל מ- 143,990 שקל

קשקאי 1.6 ליטר דיזל: החל מ-153,990 שקל






חדשות נוספות

תגובות (3)

  1. מאת אדי:

    יקרה מדי וחלשה מדי בדגם הבנזין

  2. מאת t-t:

    ל-א: מסכים איתך, השוק השתנה וקרסו תקועים בעבר, הפאונד נפל והם נתקעו על המחיר של לפני ברקסיט!

  3. מאת א:

    הקשקאי נפל בכמה דברים: קודם כל במנוע טורבו בנזין/גיר רציף= בקדגאר אותו מנוע (אבל 130 כ"ס במקום 115 וגיר דו מצמדי והביצועים טובים) בקשקאי הביצועים גרועים מאד
    היו צריכים רק למכור את הדיזל 130 כ"ס ובמחיר סכיר (כמו שעושים בפיג'ו 3008 ) , קרי להוריד מחיר ב20000 לדיזל ואת הבנזין לא למכור כלל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות