המין החזק: רוכבת השטח הראשונה שתחצה את המדינה לבד

אחינעם הראל, רוכבת שטח על אופנוע סוזוקי, תצא בעוד כיומיים למסע של 24 שעות, בו תחצה לבד את המדינה ממטולה לאילת, כחלק מהעברת מסר שהכל אפשרי בשיתוף עמותת "גשר אל הנוער".

ששי כהן 31 ביול, 2017

האישה הראשונה שתנסה לחצות את ישראל מצפון לדרום: בעוד כיומיים, ה-2 באוגוסט, תצא לראשונה בישראל, אישה שתתמודד לבדה עם אתגר חציית ישראל דרך השטח ממטולה עד אילת, תוך 24 שעות בלבד וברכיבה על אופנוע!  מטרת המסע חינוכית וחברתית, להעברת מסר של אמונה עצמית, תכנון והתמודדות עם אתגרים לבנות ובני נוער בסיכון מעמותת "גשר אל הנוער", להם היא מעבירה הרצאות.




אחינעם הראל תצא ב-2 באוגוסט (יום רביעי הקרוב) לאתגר חציית ישראל בשטח, ממטולה ועד אילת, תוך 24 שעות בלבד וברכיבת אופנוע, ביום ובלילה. זוהי האישה הראשונה שתנסה לחצות את ישראל ברכיבת שטח לגמרי לבדה. אחינעם בת 24 בסך הכל, סטודנטית לתואר ראשון במשפטים משולב עם תואר שני בממשל, גדלה בארצות הברית עד גיל 13 ולאחר מכן עלתה עם משפחתה לישראל.
אחינעם הראל (צילום:יח"צ) אחינעם הראל (צילום:יח"צ)
לאחינעם ניסיון רב ברכיבות שטח ארוכות עצמאיות, כמו חודש מסן פרנסיסקו לניו אורלינס ומסע חוצה אפריקה במשך חצי שנה שכלל 25 אלף קילומטר דרך 11 מדינות, בנתיב שנחשב לאתגרי גם בעיני גברים מבוגרים ומנוסים יותר – מדרום אפריקה דרך המדבריות של נמיביה, משטחי המלח של בוטסואנה, מפלי ויקטוריה והקילימנג'ארו בטנזניה, עד למסאיי מארא בקניה וחזרה דרומה דרך זימבבואה עד לדרום אפריקה.
את המסע הקצר בארץ (במונחים של אחינעם) תבצע על סוזוקי DRZ-400, אופנוע דו-שימושי שמשמש אותה ככלי תחבורה ביום-יום בכבישי מרכז הארץ ובסופי שבוע ככלי לטיולים.
הרעיון לאתגר מסוג זה נולד כחלק מרצונה של אחינעם לעבוד עם נוער בסיכון, היא פנתה לעמותת "גשר אל הנוער" התומכת בבני נוער במצבי סיכון ומסייעת להם לסגל אורח חיים נכון יותר ומסגרת יציבה. כחלק מהיותה אישה חזקה, אחינעם שמה דגש על תמיכה וחיזוק בנות הנוער בעמותה ושמה לה למטרה לשמש דוגמה ולהעביר את המסר שהכל אפשרי והכל תלוי בתכנון ובהתמדה. לקראת האתגר, אחינעם תעביר הרצאות על כוח רצון לבני הנוער בעמותה ותציג באמצעות האתגר את הדוגמה החיה לכך שיש לתכנן ולבצע כדי להגיע למטרה, גם אם הדרך ארוכה, זה אפשרי.
לדברי אחינעם הראל: "אני שמחה לצאת לאתגר כזה שבוחן שוב את היכולות שלי, הרכיבה עבורי היא פעולה שגורמת לי לדחוף את עצמי ולמתוח את הגבולות כמה שאפשר. בראייה שלי, הרכיבה מעבירה מסר חשוב גם לחיים האמיתיים – תסתכלי לאן שאת רוצה להגיע ותני לתנועה להוביל אותך, דווקא כשקשה הדבר הכי חשוב זה לשמור על המומנט ולתת עוד גז".




במסע של אחינעם תומכות קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי Suzuki בישראל, חברת MAGNUS המספקת מכשיר לווייני, חברת Contour המספקת מצלמות באמצעותן תתעד אחינעם את האתגר וכן חברת "פוינטר ישראל" שתלווה את אחינעם בכל שלבי המסע באמצעות מערכת איתור שתציג את מיקומה המדויק בכל שלב בלינק הבא: https://fleet.pointer4u.co.il/iservices/fleet2015/login (שם משתמש וסיסמא: drz).
אנחנו כאן ב- WHEEL, מאחלים לה כמובן בהצלחה.