חדש בארץ: כרית אוויר לאופנועים גם לילדים

HELITE משיקה בישראל אפוד כרית אוויר גם לילדים הרוכבים בעצמם על אופנועים ואו המורכבים על אופנועים. המחיר נקבע על 2,490 שקל.

ששי כהן 18 במרץ, 2018

קצת יותר מחצי שנה לאחר שנכנסה לישראל, מרחיבה את פעילותה אדקיז טכנולוגיות בע"מ, יבואנית אפודי ומעילי כריות האוויר לרוכבים של HELITE הצרפתית, ומתחילה בשיווק אפודי כריות אוויר גם לילדים המורכבים על אופנועים, או נוהגים בעצמם באופנועי שטח ייעודיים לילדים. 



אפודי כריות האוויר לילדים מיועדים לילדים שעוסקים ברכיבה בעצמם (במסגרת פעילות ספורט מוטורי למשל) ואף כאשר הם מורכבים על האופנוע כנוסעים. אפודים אלה מעלים בצורה משמעותית את ההגנה על פלג הגוף העליון של הילד במקרה של תאונה, מגנים על עמוד השדרה, הצלעות, גב תחתון (כליות), עצמות הכתפיים, הצוואר וגם מונעות תנועה מיותרת של הצוואר בזמן תאונה (צליפת שוט) על ידי הצמדת הקסדה.

אפוד כרית אוויר לילדים של HELITE

גם אפודי הילדים מופעלים באמצעות מנגנון מכאני – האפוד מחובר ברצועה אינרטית וקליפס אל האופנוע ובמקרה של מתיחה בעצמה של 20-25 ק"ג שנגרמת מהתנתקות הרוכב מהאופנוע, מכל CO2 ינפח את כרית האוויר שמסביב לפלג גופו העליון של הילד בזמן של עשירית שניה בלבד. אפודי הילדים של HELITE כמו אלה של הבוגרים, הנם רב-פעמיים ובמקרה של פתיחת הכרית, כל שיש לעשות זה להחליף את מכל ה-CO2 בחדש בעלות של 230 שקל כדי לחזור לרמת הגנה תקינה, זאת כמובן במידה וציוד הרכיבה לא נקרע כתוצאה מהתאונה.

היצע אפודי הילדים יכלול שלוש מידות להתאמה מושלמת לגוף הילד (S,M,L) והנם רב-פעמיים וזקוקים לעשירית שניה בלבד לניפוח מלא.
בחברה מדווחים שלמעלה מ-600 רוכבים רכשו את אפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE מאז שהושקו בישראל בקיץ 2017

מחיר אפודי HELITE לילדים עומד על 2,490 שקל.