חדש מ-CAR2GO: ליסינג שיתופי תפעולי פרטי

הליסינג השיתופי שמחזיר לך כסף: חברת CAR2GO מרחיבה את פעילותה ומשיקה שירות מהפכני המאפשר ללקוחות לבצע עסקת ליסיניג תפעולי פרטי, המאפשר לכם להשכיר את הרכב בזמן שאינכם משתמשים בו ולקזז עד 100% מעלות חשבונית הליסינג.

ששי כהן 26 ביונ, 2018

מהפכת הרכב השיתופי עולה מדרגה: 10 שנים לאחר שהחלה את פעילותה חברת CAR2GO, המשכירה רכבים לפי שעה ומשרתת כ- 20,000 לקוחות בישראל, ערכה הבוקר החברה מסיבת עיתונאים בה חשפה את שירות הליסינג שיתופי פרטי תפעולי, המבטיחה לדברי החברה מהפכה בעולם הרכב. לדברי החברה אם כיום אנחנו משתפים את הבתים שלנו בAIRBNB –, אנו חולקים חללים משותפים בעבודה, אז למה לא לשתף את הרכב שעומד למעלה מ- 90% מהזמן עם עוד אנשים?
בחברה מעריכים שבשלב הראשון יצטרפו לשירות החדש כ-15-20 לקוחות מדי חודש.




השירות החדש המיועד ללקוחות פרטיים אשר ביצעו עד כה עסקת ליסינג פרטי, מאפשר ללקוחות לבצע עסקת ליסיניג תפעולי פרטי, עם שינוי אחד גדול – בכל עת שהלקוחות אינם זקוקים לרכב הם יוכלו לשתף אותו עם מנויי CAR2GO, ולקזז את עלות הליסינג החודשית שלהם בצורה משמעותית!
השירות החדש עשוי להתאים במיוחד ללקוחות המחזיקים בד"כ 2 רכבים או יותר במשפחה, אשר בפועל רכב אחד לפחות חונה במרבית הזמן בחניית העבודה או הבית ואינו נמצא בשימוש. לדברי גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO, עלות אחזקת רכב משפחתי עומדת בממוצע על כ-3,000 שקל בחודש ובחלק גדול מהמקרים (בקרב אנשים שאינם משתמשים ברכב לצורך עבודתם), השימוש ברכב אינו עולה בפועל על כ-60 שעות בחודש. 

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO


בעידן בו עולות לכביש קרוב ל-300,000 מכוניות חדשות מדי שנה בישראל, והכבישים הולכים ונסתמים ובעיית החניה מחריפה, אין שום סיבה שאנשים לא ישתמשו יותר בשירותי רכב שיתופי, העשוי לצמצם משמעותית את מספר הרכבים הנעים על הכביש ובעיות החניה. בתחילת הדרך רצו ב-CAR2GO לאמץ מודל של השכרה שיתופית בין אנשים פרטיים, אך גילו שהחוק בישראל אינו מאפשר זאת. במקום זה, הוחלט על שירות חדש- "MYCAR2GO"  הכולל ליסינג תפעולי פרטי, המעניק אפשרות של השכרת הרכב בשעות שאינו בשימוש הלקוח בתמורה לקיצוץ בעלויות השכירות החודשית, עד לקיזוז מלא של החשבונית.

אז איך זה עובד?

בזמן שהרכב לא בשימוש וזמין לשימוש, לקוחות MYCAR2GO יכולים להיכנס לממשק השיתוף הייעודי ולשתף את הרכב. באותה עת, הרכב יצטרף אל  מלאי הרכבים הזמינים להשכרה של CAR2GO ויוצע לשימוש לאלפי לקוחות החברה. רכבי MYCAR2GO, יהיו בעצם חלק מצי הרכבים של שירות CAR2GOפתיחת הרכב תעשה באמצעות הכרטיס החכם או הסמארטפון, ועלות ההשכרה למנויים של רכבי MYCAR2GO תהה זהה לעלות השכרה בשירות CAR2GO.

בשלב הראשון מדובר בפיילוט שיחל בתל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, הרצליה, רעננה וירושלים ובהמשך יתרחב לכל הארץ. 

מחירים לדוגמה לליסינג פרטי תפעולי שיתופי:

ניסאן מיקרה החל מ-1,390 שקל בחודש, קיה ריו החל מ-1,790 שקל בחודש, טויוטה קורולה החל מ-2,090 שקל בחודש וטויוטה C-HR החל מ-2,490 שקל בחודש. כל המחירים כוללים מע"מ ובעסקה הכוללת תשלום מקדמה, והתחייבות לעסקה של 24 או 36 חודש. לדברי החברה, לקוחות MYCAR2GO אשר יבחרו להשכיר את רכבם בזמן שאינם משתמשים בו, יוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה בעלות אחזקת הרכב, כאשר  CAR2GOתשכיר את הרכב והם יקבלו 50% מעלות שעת ההשכרה. גובה התשלום שיקבלו תלוי בסוג הרכב (לכל רכב עלות השכרה שעתית שונה, עפ"י מחירון  CAR2GO).