חיסול מלאי בקל אוטו- הנחות עד 45%

חברת קל אוטו יוצאת במבצע חיסול מלאי לרגל המעבר למרכז הלוגיסטי החדש בפי גלילות, בו יוצעו שלל דגמים חדשים ומיד שניה בהנחות עד 45% ממחיר המחירון.

ששי כהן 13 ביול, 2015
קל אוטו

חברת הליסינג וההשכרה קל אוטו מדווחת על מבצע חיסול מלאי, בו תמכור החברה מגוון גדול של דגמים חדשים ( יד ראשונה 0 ק"מ ) ודגמים משומשים בהנחות עד 45% מהמחירון, לרגל המעבר לסניף הדגל של החדש בגלילות.



במסגרת היריד תציע החברה גם מגוון גדול מאוד של רכבים חדשים (אפס קילומטר), רכבי יד ראשונה, יד שנייה ועוד. במהלך היריד יזכו הרוכשים לתנאי מימון מיוחדים של עד 100% ועסקאות טרייד אין לכל רכב. כמו כן, קל אוטו השיקה לאחרונה מסלול מימון חדשני ובלעדי עבור רכבי אפס קילומטר: מקדמה נמוכה, תשלומים חודשיים נמוכים (עד 60 תשלומים) ויתרה בתום התקופה. מדובר במימון יוצא דופן, שכן עד כה ההלוואות המקובלות בישראל הן כאלו הנפרעות לאחר 36 תשלומים לכל היותר.
מחירים לדוגמא
ההנחות ביריד חיסול המלאי יהיו אטרקטיביים במיוחד. כך למשל, טויוטה קורולה סאן פלוס משנת 2011 שמחיר המחירון שלה עומד על 81,400 שקל תימכר במהלך היריד החל מ-49,990 שקל – הנחה של 39% מהמחירון. רנו פלואנס סולר 1461 סמ"ק שנת 2011 תזכה להנחה של כ-42% ותימכר במחיר התחלתי של 46,500 שקל, ופורד פוקוס 2012, מנוע 1600, שמחיר המחירון שלה עומד על 79,400 שקל, תימכר באותם ימים בקל אוטו במחיר של 46 אלף שקל – הנחה של 42%.
חברת הרכב פותחת מרכז לוגיסטי חדשני ומתקדם במתחם פי גלילות בהשקעה של יותר מ-20 מיליון שקל. במרכז הלוגיסטי, המשתרע על שטח של כ-31 דונם, הוטמעו מערכות בקרה וייעול תהליכים מהמתקדמות ביותר בעולם, לאור הצורך בטיפול יעיל ומהיר בהכנת והשבחת כלי רכב ושינועם לסניפי המכירה.
לדברי דני שביט, מנכ"ל קל אוטו, "המרכז הלוגיסטי החדש בפי גלילות צפוי להוביל להתייעלות תפעולית שתאפשר הוזלה במחיר הרכבים אותם אנו מוכרים. קל אוטו חרתה על דגלה להוביל את המהפכה החברתית בענף הרכב בישראל. כחלק מאסטרטגיה זו אנחנו מציעים ללקוחותינו פתרונות תחבורה יצירתיים לנהיגה עצמית בהישג יד. ההנחות שיצרנו ביריד הנוכחי נועדו בבדיוק כדי לעמוד במטרה ולהנגיש לציבור הרכב את האפשרות ולרכוש רכב חדש יחסית בהישג יד".