להפוך את הרכב שלכם למכונית מסלול ב-7,900 שקל ?

PIT STOP מנגישה את הספורט המוטורי ומציעה לבעלי מכוניות ספורטיביות גרמניות, איטלקיות ועוד, חבילת אבזור שתהפוך את המכונית הספורטיבית למכונית ראויה לימי מסלול, ב-7,900 שקל בלבד.

ששי כהן 08 בספט, 2017
מאזדה MX-5 למסלול

בעלים של רכב ספורטיבי ומעוניינים לשדרג את יכולותיו בלי להיכנס להשקעות עתק? חברת PIT STOP מחולון, הפעילה כ-15 שנים בשוק שדרוגי המכוניות במכלולים ספורטיביים, המוכרת אולי לכם יותר גם כיבואנית של מותגי המתלים STו-KW, מותגי מערכות הפליטה AKRAPOVIC, מותגי שדרוגים וניהול מנוע APR ועוד, יוצאת במהלך חדש המבטיח לטענתם הנגשה של הספורט המוטורי עם חבילת אבזור ספורטיבית שתהפוך את הרכב הספורטיבי שלכם למכונית ראויה למסלול בהשקעה נמוכה של 7,900 שקל בלבד.




חבילת האבזור כוללת מערכת מתלים משודרגת מבית KW. מתלי 'קויל-אובר' מתקדמים המתאימים במיוחד לרכב, יחליפו את הקפיצים והבולמים המקוריים של הרכב וישפרו משמעותית את יציבות הרכב, חדות ההיגוי ורמת התחושות מהדרך. בהמשך, אל חגורת הבטיחות הסטנדרטית של הרכב, אשר מתאימה לשימוש בכביש הציבורי בלבד, מצטרפת רתמת בטיחות בעלת 4 נקודות עיגון, וזו דואגת להצמיד בצורה יעילה יותר את גוף הנהג למושב ומשפרת את הבטיחות. בזמן נהיגה במסלולי מירוצים מחויבים הנהגים לחבוש קסדה תקנית ולכן מצטרפת לחבילת היום-מסלול גם קסדת מירוצים מלאה של OMP ולסיום, כפפות מירוצים תקניות של OMP להגנה על כפות הידיים ושיפור האחיזה בגלגל ההגה.
ערכת מתלים של KW ערכת מתלים של KW
בנוסף לכך, עשרת הראשונים שירכשו את חבילת ה'יום-מסלול' יקבלו גם בדיקת פוקת מנוע הרכב על גבי מכשיר הדיינו במתנה.
דגמים מתאימים
חבילת השדרוג מתאימה למגוון רחב של דגמים ספורטיביים, הכוללים בין השאר את סיאט איביזה ולאון, סקודה אוקטביה RS, פולקסווגן פולו GTI וגולף GTI מהדורות 4,5,6, אאודי A3 ו- S3, ב.מ.וו סדרה 1, 2 ו-3, אבארט 500, מגוון דגמים של מיני קופר, אופל קורסה OPC, פיג'ו 208 ו-308 GTI אלפא מיטו ועוד.