לקסוס RX-L: לקסוס 7 מושבים ראשון בארץ

יבואנית לקסוס מתחילה בשיווק ה- RX L, גרסת 7 מושבים מוארכת ל- RX, עימה נכנסת לראשונה החברה לשוק רכבי הפנאי 7 מושבים. המחיר יחל ב-498 אלף שקל.

ששי כהן 03 ביונ, 2018
לקסוס RX-L

שנתיים וחצי לאחר שנחת כאן הדור הנוכחי של לקסוס RX, רכב הפנאי הגדול של החברה בארץ, ושנה וחצי לאחר שנחתה כאן גרסת הבסיס המוזלת שלו, המצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטר, מרחיבה יבואנית לקסוס את משפחת ה-RX ומתחילה בשיווק , ה-RX450h L, גרסת 7 מושבים מוארכת של רכב הפנאי הגדול והיוקרתי.



ה-RX L מציע בבסיסו את אותו עיצוב מוכר ומוצלח של ה-RX, כאשר השינוי העיקרי נוגע לעיצובו של החלק האחורי, שצמח ב-110 מ"מ, וכולל גם זווית חדה יותר של החלון האחורי במטרה להעניק יותר מרווח לראשי היושבים בספסל השלישי. ביחס לדגם ההיברידי הרגיל, ה-RX-L ארוך יותר ב-11 ס"מ, זהה בסעיף הרוחב וגבוה יותר ב-1.5 ס"מ.
מערכת ההנעה ההיברידית Lexus Self Charging Hybrid משדכת בין מנוע בנזין V6 בנפח ‏3.5 ליטר לבין שני מנועים חשמליים בעלי מומנט גבוה, המפיקים יחד 313 כוח סוס ומספקים ביצועים נאים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק של 16.7 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, לצד דרגת זיהום אוויר 3.

לקסוס RX-L


דגמי ה-RX L מאובזרים בכריות וילון צדדיות באורך מלא המכסות את כל שלוש השורות. מערכת +Lexus Safety System המגיעה כסטנדרט כוללת מערכת קדם התנגשות וזיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב עם מניעת סטייה אקטיבית של ההגה, מערכת אורות גבוהים אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית בכל מהירות, זיהוי כלי רכב בשטח מת עם מערכת תצוגה פנורמית, חיישן חנייה חכם, בלימה בעת איתור רכבים חוצים ביציאה מרוורס ומערכת אור גבוה אדפטיבי.

הדגם ישווק ברמת גימור "פרימיום", הכוללת בין השאר: ריפודי עור, מולטימדיה עם מסך "12.3 וממשק שליטה, גג זכוכית עם פתיחה חשמלית, מטען אלחוטי לסמארטפון, פתיחת דלת תא מטען חשמלית ללא מגע יד אדם, תאורת LED היקפית, חישוקי "20, מושבים מתקפלים חשמלית בשורה השלישית, בקרת אקלים דיגיטלית עם 3 אזורים, ופתחי מיזוג אחוריים ועוד.
מחיר לקסוס RX-L יחל ב-498 אלף שקל. הדגם יוצג לראשונה במסגרת ימי מכירות מיוחדים שתקיים לקסוס בין 13-15 ביוני, באולמות התצוגה בהרצליה, חיפה, ירושלים ופתח-תקווה.