מיצובישי טרייטון בישראל – החל מ- 194,900 ש"ח

מיצובישי טרייטון, מחליף ההאנטר, ישווק בארץ עם מנועי דיזל 154-181 כ"ס, אבזור בטיחותי מתקדם, ויציע את כושר הגרירה הטוב בקטגוריה.

ששי כהן 29 ביול, 2015
מיצובישי טרייטון

חברת כלמוביל השיקה היום את טנדר מיצובישי טרייטון החדש, באירוע נהיגה חוויתי שכלל מספר שעות של נהיגת כביש ושטח, במגוון מסלולים אתגריים שהדגימו את יכולותיו של מי שמתיימר להיות הטנדר הטוב ביותר בקטגוריה בארץ. הטרייטון מחליף את טנדר ההאנטר ששווק כאן ב-9 שנים האחרונות ומבטיח קפיצת דרך של ממש ביחס לדור היוצא, עם שיפור ניכר ביכולות ההעמסה והגרירה, בטיחות משופרת ומנוע דיזל חדש חזק וחסכוני משמעותית מבעבר.



מיצובישי טרייטון

מיצובישי טרייטון


מיצובישי טרייטון מציג עיצוב מחודש שנראה אמנם כמתיחת פנים לדגם היוצא, אולם בפועל מדובר בדגם חדש לחלוטין הכולל שלדה חדשה ומרכב חדש חזקים וקלים יותר. במיצובישי מתגאים גם במקדם גרר של 0.4 לדגם ובסיס גלגלים הקצר בקטגוריה, ( בניגוד לשאיפה לבסיס גלגלים ארוך בדגמים משפחתיים ), מה שמסייע ליכולות גבוהות יותר של הטנדר, הכוללות יכולת העמסת ציוד במשקל של 1.03 טון ויכולת גרירה עד 3.1 טון ! ( כפוף לרישיון C1 ומעלה ) , הגבוה משמעותית מהמתחרים. מעבר לכך, מציע הטרייטון גם רדיוס סיבוב של 5.9 מטר המאפשר לו כושר תנועה טוב גם במקומות צפופים.
מיצובישי טרייטון - כושר העמסה וגרירה הטובים בקטגוריה

מיצובישי טרייטון – כושר העמסה וגרירה הטובים בקטגוריה


הדגם ישווק בארץ עם מנוע טורבו-דיזל חדש לחלוטין בנפח 2.4 ליטר שיוצע בהספקים של 154 כ"ס ו- 38.8 קג"מ בדגם הבסיסי ו-181 כ"ס ו-43.8 קג"מ בדגם החזק, שיוצעו בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית עם 5 הילוכים. צריכת הדלק של הדגם השתפרה עד 20% ביחס לדגם היוצא ומציעה עד 13.9 ק"מ לליטר בממוצע בדגם ההנעה האחורית הידני.

הדגם ישווק בגרסאות הנעה אחורית וכפולה 4X4 בעלת יכולות שטח של ממש, מערכת של 4 מצבי נהיגת שטח, הילוך כח ונעילת דיפרנציאל אחורית. הטרייטון מציע גם בטיחות משופרת עם שלדה מחוזקת, 7 כריות אוויר, בקרת יציבות בגרירה, מערכת סיוע בזינוק בעליה ומערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ( חלקם בדגם ה- Dakar המהודר ).
מיצובישי טרייטון - יכולת שטח מרשימה בהחלט

מיצובישי טרייטון – יכולת שטח מרשימה בהחלט


הטרייטון ישווק ב- 3 רמות גימור לבחירה כאשר הבסיסית ( Intense ) כוללת : בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת שמע נשלטת מההגה, יציאת USB, מדרגות צד וכל האבזור הבטיחותי שצויין לעיל למעט מערכת ההתראה על סטייה מנתיב. רמת הגימור האמצעית ( Desert ) כוללת בנוסף: הגה וידית הילוכים בציפוי עור ועדכונים קוסמטיים בתא הנוסעים. רמת הגימור הבכירה ( Dakar ) עשירה וכוללת בנוסף: בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת יום מסוג LED, פנסי בי-קסנון, בורר מצבי נהיגה 4 מצבים, שלל עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה Connected Car עם WAZE מובנה, מערכת Wi-Fi ברכב, רדיו אינטרנטי, דיבורית BT, מצלמת רוורס ועוד.
מיצובישי טרייטון - יכולת שטח מרשימה בהחלט

מיצובישי טרייטון – יכולת שטח מרשימה בהחלט


מחירי מיצובישי טרייטון יחלו ב- 194,900 ש"ח לדגם ה- 2X4 ידני, 219,900 ש"ח לדגם ה-2X4 אוטומטי, 231,900 ש"ח לדגם ה- 4X4 אוטומטי ועד 244,900 ש"ח לדגם הדקאר המאובזר ביותר. צפי המכירות בשנה מלאה עומד על 1,500 יחידות לדברי היבואן, כמות הגבוהה אגב כמעט פי 4 ממכירות הדגם היוצא אשתקד.