מנכ"ל חדש לאופל ישראל

יבואנית אופל מודיעה הבוקר על מינויו של חזי שייב לתפקיד מנכ"ל אופל בישראל, המחליף את אילן טל שתיפקד כמנכ"ל החברה מאז שהושקה אופל מחדש בישראל בשנת 2010.

ששי כהן 20 בדצמ, 2016

אופל ישראל הודיעה הבוקר על מיניו של חזי שייב למנכ"ל החדש של החברה. שייב, אשר בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת ניו קופל ברומניה, יחליף בתפקיד את אילן טל, שכיהן בתפקיד מנכ"ל החברה החל משנת 2010, השנה בה עברה פעילות אופל בישראל מידי חברת UMI לקבוצת שלמה.




שייב (53) נכנס לתפקיד לאחר שמילא שורת תפקידים בכירים בעולם הרכב וביניהם כהונה כמשנה למנכ"ל קבוצת סמל"ת, מנכ"ל IVECO  ישראל ועוד.
שייב, יחליף בתפקיד את אילן טל, אשר כיהן כמנכ"ל החברה ב-6 השנים האחרונות. טל, ניהל את פעילות החברה בכל תהליך חזרת החברה לשוק הישראלי והינו אחד האחראים המרכזיים לחדירה המוצלחת של החברה ולהפיכתה לאחת מחברות הרכב המובילות והצומחות בישראל, עם יותר מ-5,000 מסירות מתחילת 2016 לעומת 887 מסירות בלבד בשנה בה עבר הזיכיון של אופל מ-UMI לקבוצת שלמה.
חזי שייב: "אני שמח להיות חלק מהמותג המצליח "אופל ישראל", אשר עשה בשנים האחרונות כברת דרך מרשימה עד הגעה להיקף מכירות של מעל-5,000 רכבים בשנה. לחברה כיום, ארסנל איכותי, מגוון ואמין בקטגוריות המובילות ויהיה מאתגר להמשיך את מגמת הצמיחה של החברה ולהנגיש את המותג אופל לציבור הרחב".
המנכ"ל היוצא אילן טל: "שש השנים האחרונות היו מהמאתגרות ומהמעניינות בחיי ואני מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי להפוך את אופל לאחת מחברות הרכב המובילות בישראל. אני סמוך ובטוח שחזי שייב ימשיך את מגמת הצמיחה של החברה ואף יקח אותה לשיאים חדשים".
(צילום: Dragos Toader)






עוד מחדשות רכב