מתחרה ל-TMAX: הונדה X-ADV הושק בישראל

קרוסאובר על 2 גלגלים: הונדה X-ADV נכנס לקטגוריית קטנועי הספורט הצומחת, ולראשונה בסגמנט מציע גם יכולות שטח, לצד המחיר הזול בקטגוריה. 2 משלוחים ראשונים כבר נמכרו.

ששי כהן 26 באפר, 2017
הונדה X-ADV בישראל

חברת מאיר, יבואנית הונדה, השיקה הבוקר את הונדה X-ADV בישראל, המבטיח חווית רכיבה שטרם הכרתם, הודות לשילוב של קטנוע מנהלים ספורטיבי, עם יכולות שטח נאות גם בזמנכם החופשי. הדגם יתחרה בדגמים כמו ימאהה T-MAX הפופולרי וב.מ.וו C650 ספורט, כשלזכותו גם המחיר הזול בקטגוריה, שנקבע לתקופת ההשקה על 77,900 שקל.




לצד עיצוב קרבי ספורטיבי ונאה שללא ספק ימשוך מבטים על הכביש (וגם בשטח), מצויד ה-X-ADV בשלדת צינורות פלדה חדשה, ומציע נתונים המשייכים אותו גם לעולם השטח עם חישוקי "שפיצים" "17 מלפנים ו-"15 מאחור, מתלים ארוכי מהלך, מרווח גחון של 16 ס"מ וצמיגי דו"ש, המצטרפים למבנה קליל וצר, משקף מתכוונן ותא אחסון בנפח 21 ליטר המתאים לאכלוס קסדה מלאה, המשפרים את יכולות הכלי והשימושיות שלו גם בכביש.
הונדה X-ADV בישראל הונדה X-ADV בישראל
הונדה X-ADV מצויד במנוע הטווין 745 סמ"ק המוכר של החברה, שהגיע לשוק כבר לפני 5 שנים, מציע אמינות מוכחת ומותקן כיום כבר ב-6 דגמים של היצרן. הספק המנוע 55 כ"ס, המומנט המרבי עומד על 6.93 קג"מ, ותיבת ההילוכים הינה אוטומטית כפולת מצמדים (DCT) המציעה רכיבה קלילה עם תמסורת אוטומטית, לצד שילוב מוצלח של ביצועים וחיסכון בדלק. נפח מיכל הדלק עומד על 13.1 ליטר, וצריכת הדלק של הקטנוע עומדת על 27 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן, המאפשרים טווח נסיעה עד 350 ק"מ בין תדלוקים.
הונדה X-ADV בישראל הונדה X-ADV בישראל
אבזור ה-X-ADV כולל לוח שעונים דיגיטלי עשיר במידע, תא אחסון מתחת המושבים בנפח 21 ליטר, תאורת LED קדמית, צדדית ואחורית, מפתח חכם המאפשר הנעה ללא מפתח, מחשב דרך, בלמים משולבי ABS ומערכת תכניות נהיגה.
ברכיבת התרשמות קלילה שבצענו בהשקת הדגם וכללה מסלול משולב כביש ושטח, התרשמנו מכלי נוח (גיר אוטומטי, ישיבה זקופה), יציב וחזק על הכביש, לצד יכולות מפתיעות גם בשטח, שללא ספק מרחיבות את השימושיות של הכלי בתור רכב פנאי בזמנכם החופשי.
בהונדה מצהירים שמדובר בכלי החשוב ביותר של החברה שמגיע לארץ השנה, ומעריכים שימכרו ממנו כ-200 כלים בשנה מלאה, נתון אשר אמור לחזק את מכירות המותג בארץ, שמציע ברבעון הראשון של 2017 עליה במכירות עם מסירה של 392 כלים.






עוד מדו גלגלי