נחשפה רשמית סקודה קודיאק

מתחרה חדש לקיה סורנטו ומיצובישי אאוטלנדר: סקודה קודיאק נחשף אמש רשמית ומציע לראשונה בחברה רכב פנאי 7 מקומות, שימושי וחסכוני בדלק.

ששי כהן 02 בספט, 2016
סקודה קודיאק

לראשונה בתולדות סקודה, חשפה אמש רשמית היצרנית הצ'כית הנמצאת בבעלות פולקסווגן, את רכב הפנאי 7 מושבים העונה לשם "סקודה קודיאק", שאמור להתחרות בארץ בדגמים מצליחים כמו מיצובישי אאוטלנדר וקיה סורנטו. בהתחשב ברמת הפופולריות הגבוהה לה זוכים דגמי סקודה בישראל ( המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ), אם יוצמד לקודיאק גם תג מחיר תחרותי, צפויה לו ללא ספק הצלחה.
סקודה קודיאק סקודה קודיאק
לצד עיצוב מודרני, אך רבוע כמקובל בשפת העיצוב של סקודה, יצע סקודה קודיאק מידות קומפקטיות יחסית עם 4.69 מטר באורך, 1.82 מטר רוחב, 1.67 מטר גובה ובסיס גלגלים מרשים של 282 ס"מ, האמור להציע תא נוסעים מרווח מאוד לחמישה או שבעה נוסעים (בהתאם לדגם), לצד תא מטען בנפח 720-2,000 ליטר בשימוש 5 מושבים.סקודה קודיאק סקודה קודיאק
הדגם שפותח על שלדת ה- MQB של פולקסווגן, יוצע עם מנועי בנזין TSI בנפח 1.4 ליטר המפיקים 125-150 כ"ס וכן בדגם 2.0 ליטר המפיק 180 כ"ס. גרסאות דיזל TDI בנפח 2.0 ליטר יציעו הספקים של 150-190 כ"ס, ותיבות ההילוכים יהיו ידניות או אוטומטיות DSG. הגרסה המרכזית בארץ תהיה ככל הנראה ה-1.4 ליטר בנזין 150 כ"ס המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 6 הילוכים.סקודה קודיאק סקודה קודיאק
אבזור הרכב יכלול אופציה ל- 7 מושבים, מטריות מובנות בדלתות הקדמיות, מערכת שמע מקורית תומכת אנדוריד ואפל עם מסך "6.5 או "8 בגרסאות הבכירות ושלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד.
סקודה קודיאק צפוי להגיע לארץ ברבעון השני של 2017 ולפני כן יוצג רשמית לקהל הרחב בתערוכת הרכב של פאריס שתפתח את שעריה בסוף החודש הנוכחי.