ראשי » דף הבית - Wheel » נצפתה בישראל: אופל אינסיגניה 2017 החדשה !

נצפתה בישראל: אופל אינסיגניה 2017 החדשה !

אופל אינסיגניה 2017, ספינת הדגל החדשה של אופל, מצוידת בשלדה חדשה וקלה מבעבר, מנועי בנזין 1.5 ליטר, 165 כ"ס ו-2.0 ליטר 260 כ"ס, תיבת 8 הילוכים בדגם החזק ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. השיווק צפוי לקראת סוף השנה.

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: חדשות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 11/09/17
נצפתה בישראל: אופל אינסיגניה 2017 החדשה !

10 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של אופל אינסיגניה, מכונית הדגל של היצרן הגרמני (שעבר לאחרונה בעלות לידי קבוצת PSA), הוצג אשתקד הדור השני והחדש של האינסיגניה, ומכונית ראשונה שלו נצפתה הבוקר על כבישי ישראל, כנראה לקראת שיווק בקרוב. הדור הראשון של האינסיגניה זכה להצלחה בעולם עם כ-900,000 מכוניות שנמכרו ממנו, ומעניין יהיה לראות אם הדגם החדש ישחזר את ההצלחה, עם בריחת חלק גדול מלקוחות סגמנט המשפחתיות הגדולות לעבר רכבי הפנאי השונים.

לצד עיצוב חדש ומפתה מאוד יש לומר, האינסיגניה שהיתה ידועה כבר בדור הראשון שלה בתור מכונית מנהלים גדולה ומרווחת, צומחת בדגם החדש עוד במידות, עם 4.89 מטר אורך, 1.86 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 283 ס"מ (9.2+ ס"מ), המבטיחים תא נוסעים מרווח ביותר, לצד שלדה חדשה וקלה יותר, התורמת למשקל הנמוך עד 175 ק"ג לעומת הדגם היוצא, מה שאמור להשפיע לטובה על ההתנהגות, הביצועים וצריכת הדלק של המכונית.

אופל אינסיגניה 2017 החדשה אופל אינסיגניה 2017 החדשה

היצע המנועים בישראל צפוי להתחיל בגרסה הבסיסית עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר 165 כ"ס (שמחליף את ה-1.6 ליטר 170 כ"ס של הדור היוצא), שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, כשמעליו תוצע גרסת ה-2.0 ליטר טורבו 260 כ"ס, המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, ומוצעת בגרסת הנעה כפולה.

אופל אינסיגניה 2017 החדשה אופל אינסיגניה 2017 החדשה

בתוך תא הנוסעים מציעה האינסיגניה החדשה לצד המרווח המשופר (ובעיקר ליושבים מאחור), גם מערכת מולטימדיה חדשה התורמת לצמצום נוסף של מספר המתגים בלוח השעונים, שדרוג איכות החומרים וההרכבה ועיצוב חדש ומודרני המציע תא נוסעים יוקרתי יותר. אבזור הדגם יכלול כאופציה גם מתלים אדפטיביים, לצד שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תאורה ראשית אדפטיבית מסוג LED, שמירה על נתיב הנסיעה, התראה על סכנת התנגשות כולל הולכי רגל, תצוגה עילית ועוד.

אופל אינסיגניה 2017 החדשה - תא נוסעים אופל אינסיגניה 2017 החדשה – תא נוסעים

אופל אינסיגניה החדשה תשווק בארץ ככל הנראה כדגם 2018, כאשר ייתכן וההשקה המקומית תיערך עוד לפני סוף השנה. היצע הדגמים צפוי לכלול 2 רמות גימור לגרסת ה-1.5 ליטר, ורמת גימור אחת וגבוהה למדי בדגם ה-2.0 ליטר הבכיר. מחירים ימסרו לקראת ההשקה, אולם סביר שגרסת הבסיס תענוד מחיר הדומה למחיר הדגם הנוכחי, סביב ה-167 אלף שקל.




חדשות נוספות

תגובות (6)

  1. מאת אחד שעבר הכל:

    אופל זה לא VW וטוב שכך….VW זה רק תקלות תקלות תקלות, זה רכב כל כך גרוע שהוא מתכלה גם אם תעמיד אותו בחניה בלי לזוז, הרס את המוניטין של כל הגרמניות.

  2. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    לאופל יש יותר סיכוי תחת PSA מאשר תחת GM

    הקהל האירופאי מבין יותר ודורש יותר מרכבים ולPSA יש שיפור ניכר בכל תחום
    הרכבים קלים בהרבה מאופל, מערכות ההנעה בסה"כ יותר מתקדמות (וגם המשקל משחק לטובה), האיכות טובה וגם מוניטין האמינות עדיף

    אופל אולי הפסידה לGM במשך שנים אבל עזרה לה להרים מותגים מסוימים כמו ביואיק שהשתמשו באינסיגניה בתור ביואיק ריגאל ועוד

    לא בטוח שלא תישאר הנדסה נפרדת לאופל ושחלק מהמו"פ יגיע משם. בטוח שיהיה שיתוף מכלולים גדול, כי PSA החדשה צריכה למכור יותר כדי להגיע לרווחיות

  3. מאת אופל אופל:

    אופל מתה..נמכרה לפיג'ו וסיטרואן

  4. מאת אופל אופל:

    בגלל המכירה והעברת המושכות ל-psa (פיג'ו סיטרואן) הרבה לקוחות שלה נוטשים ומאמינים שזה הרגע בו אפשר להספיד את אופל..וחבל (אחד שברשותו אופל אינסיגניה)

  5. מאת אדי.מ6:

    לאופל כבר אין את הכבוד שהיה (תודה ל- UMI), אופל היא לא VW. לכן, שלמה צריכים להבין ולתמחר בהתאם, אם לא, חבל עוד רכב מוצלח של אופל שלא ימכר…

  6. מאת א-א:

    סופ-סוף אופל שהייתי קונה! בדומה לוולוו – מהפכה במראה עלולה להביא למהפכה במסירות! אבל, צריך גם להוריד מחיר ולפנק באבזור…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות