סוזוקי סוויפט החדשה 2017 נחשפת בפרטים ראשונים

סוזוקי חושפת ביפן את הסוויפט החדשה לשנת 2017, המבטיחה תא נוסעים מרווח יותר, מנועים חסכוניים יותר ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

ששי כהן 28 בדצמ, 2016

7 שנים לאחר שנחשף הדור השלישי של סוזוקי סוויפט, מכונית הסופר-מיני הפופולרית של החברה, ואחת מהמכוניות הקטנות הפופולריות בארץ, חושפת סוזוקי את הדור הרביעי והחדש, כרגע במפרט המיועד לשוק היפני, כאשר הגרסה האירופאית שלו המיועדת גם לנו, תיחשף רשמית בתערוכת ז'נבה הקרובה, שתיערך בחודש מרץ 2017.




הדור הרביעי של הסוויפט שומר על קווי העיצוב המובילים של הדור היוצא, אך לוקח אותם צעד אחד קדימה עם מראה מסוגנן ומודרני יותר. בסוזוקי לא ממהרים לבצע מהפכות בעיצוב החיצוני, כדי לא לפגוע בהצלחת הדגם ממנו נמכרו עד כה 5.3 מיליון יחידות ברחבי העולם. הסוויפט החדשה פותחה גם על שלדת סוזוקי החדשה, המשרתת גם את הבלנו החדשה שהוצגה בשנה החולפת, ותציע קרוב לוודאי ממדים גדולים יותר מהדגם היוצא, למרות שנתונים טכניים רשמיים טרם פורסמו.
סוזוקי סוויפט החדשה 2017 סוזוקי סוויפט החדשה 2017
היצע המנועים כולל (ביפן לעת עתה), מנוע 1.0 ליטר טורבו מסדרת ה-BOOSTERJET של החברה, המבטיח ביצועים נאים לצד תצרוכת דלק נמוכה. לדגם תשודך תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. לצידו תוצע גרסה חסכונית יותר, המצוידת במנוע 1.2 ליטר אטמוספרי, שיוצע עם אופציה לדגם היברידי העושה שימוש במנוע חשמלי קטן ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. נתוני ביצועים וצריכת דלק לא פורסמו לעת עתה.
מעבר לכך, תציע הסוויפט החדשה תא נוסעים בעיצוב חדש, שיפור באבזור עם מולטימדיה מקורית, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי קופץ מדרגה ויציע לראשונה גם מערכת בלימה אוטונומית, התראה בפני התנגשות ובקרת שיוט אדפטיבית.
סוזוקי סוויפט 2017 תצא לדרך לראשונה ביפן, כבר בחודש ינואר, ותיחשף רשמית כאמור בחודש מרץ עם דגמים הרלוונטים לשוק הישראלי.