סוזוקי סוויפט ספורט תוצג בעוד כחודשיים

ה- GTI של סוזוקי? סוזוקי סוויפט ספורט החדשה תוצג בתערוכת פרנקפורט בעוד כחודשיים ותצויד במנוע טורבו וגיר ידני. לשם שינוי, הפעם היא צפויה להגיע גם לארץ.

ששי כהן 25 ביול, 2017
סוזוקי סוויפט ספורט

חברת סוזוקי מאשרת רשמית כי תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר, את הדור החדש של סוזוקי סוויפט ספורט, עימה תתחרה החברה בקטגוריית הסופר-מיני החמות. בשונה מהעבר בו לא הוצעה גרסת הספורט של הסוויפט בישראל, מחברת מכשירי תנועה נמסר כי היבואן מנהל מו"מ על יבוא הדגם החדש לארץ. במהלך החודש הנוכחי, השיקה היבואנית בארץ את סוזוקי סוויפט החדשה.




בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, הסוויפט ספורט החדשה שומרת על המראה המוכר, ולא תציע הצטעצעות מיותרת, ותענוד ככל הנראה את המראה של "זאב בעור כבש" שפחות ימשוך תשומת לב על הכביש. עיקר השינויים בינה לבין הגרסה הרגילה כולל גריל בעיצוב מעט שונה, פגוש קדמי ספורטיבי יותר, חישוקי גלגלים בעיצוב שונה ואולי גם פגוש אחורי שונה עם יציאת מפלטים כפולה (לעת עתה נחשפה רק תמונה אחת של הרכב).
מתחת למכסה המנוע, תצויד המכונית לראשונה במנוע טורבו מסדרת ה-Boosterjet אותה ראינו גם בסוזוקי קרוסאובר טורבו שנחת בארץ בחורף האחרון, שעשוי להציע כנראה הספק גבוה יותר מהמנוע המוכר של הקרוסאובר (140 כ"ס), שישודך גם לתיבת הילוכים ידנית. בסוזוקי לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים נוספים, וסביר להניח שיפורסמו קרוב יותר להשקת הדגם.




סוזוקי סוויפט ספורט תיחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתיפתח תחילה לעיתונאים ב-12 בספטמבר 2017 ומה-14 בספטמבר גם לציבור הרכב עד ל-24 בספטמבר.