ספר ילדים חדש : האוטו של אמא ואבא

תרבות כביש מתחילה בחינוך מגיל צעיר. לכן, כשחיפש אורן קוזלובסקי, עיתונאי הרכב המוערך, ספר מוטורי לחינוך בנו הבכור ולא מצא, החליט לכתוב ספר קליט בחרוזים כדי לחנך לבטיחות ולתרבות מוטורית.

ששי כהן 12 במרץ, 2014

זהירות בדרכים מעולם לא הייתה מהנה כל כך.

האוטו של אמא ואבא

זהירות בדרכים לגיל הרך

מאת אורן קוזלובסקי

כתב אורן קוזלובסקי, אייר בועז קריספין, 30 עמ' 56 ₪

תרבות כביש מתחילה בחינוך מגיל צעיר. כיום כשאין תוכניות ייעודיות או הפקות מקור בנושאי הזהירות בדרכים, אין כמו ספר קליט בחרוזים כדי לחנך לבטיחות ולתרבות מוטורית. ספר הילדים "האוטו של אמא ואבא" מביא את התובנות אותן לומד ילד על המכונית והדרך.

זהו ספר חשוב וייחודי, שנועד לפתח את תפיסת השימוש בדרך בתוך חברה עם חוקים וכללים, תוך שימוש בסובלנות.  הרעיונות מוצגים בחריזה אותה יכול כל ילד בגילאי שנתיים עד ארבע ללמוד בעל פה . הספר הוא הראשון בסדרה הנוגעת בחיי הילד הרך בתוך ומחוץ למכונית ההורים.

מי נוהג במכונית? אבא ואמא

גם אני רוצה לנהוג מקדימה.

אני יכול להיות נהג מצוין,

אבל אמא אומרת, שאני עדין קטן.

האוטו של אמא ואבא

האוטו של אמא ואבא


 
אורן קוזלובסקי, עיתונאי רכב וותיק ומוערך, עבר בשנת 2008 השתלת ריאות ששינתה את חייו. מכתב רכב שהתמקד ברכיבה אתגרית ובספורט מוטורי, הפך גם למרצה לתרבות מוטורית. מאוחר יותר, עם הולדת בנו הראשון, לאחר שלא מצא ספרי ילדים בתחום זה, החל לכתוב מסרים בחרוזים בנושאי הזהירות בדרכים.

כיום כותב אורן קוזלובסקי במוספי רכב רבים, ביניהם רכב+ מבית שוקן, פורבס ישראל, גלובס TV ומגזינים דיגיטליים רבים.

הספר מנוקד ומתאים לגילאי שנתיים ומעלה ולראשית קריאה.

28 עמודים, מחיר מוטבע לצרכן 58 ש"ח. לגולשי אתר wheel, מבצע מכירה מיוחד- 35 ₪

ניתן לרכוש באופן מכוון באתר, מחיר המשלוח בישראל 9 ₪ בלבד





חוות דעת אישית על הספר: בימים אלו בהם רובנו משקיעים משאבים רבים בניסיון לחנך את ילדינו טוב יותר, נעים לגלות ספר חדש לילדים המנסה לחנך אותם כבר מהגיל הרך לאמץ כללי נסיעה בטיחותיים ברכב, כללים אשר לצערי עדיין לא אומצו ע"י כל ההורים ולא תתקשו למצוא כלי רכב המסיעים ילדים קטנים במושב הקדמי או לא חגורים. הספר " האוטו של אמא ואבא " בא בדיוק לטפל בנושאים האלו, הקשורים בנסיעה בטיחותית ברכב המשפחתי, ומקנה לילדים חינוך מוטורי כבר מהגיל הרך ועושה זאת בחרוזים המלווים באיורים משעשעים, היוצרים עניין רב אצל ילדים להם הקראתי את הספר.
מומלץ בחום,
ששי כהן, עורך אתר חדשות הרכב wheel

הכותב אורן קוזלובסקי מקריא את הספר בגן ילדים

הכותב אורן קוזלובסקי מקריא את הספר בגן ילדים