פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל

פולקסווגן גולף GTI החדשה מצוידת במנוע 2.0 ליטר 200 כ"ס וגיר אוטומטי DSG ותציע תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 6.5 שניות. המחיר החל מ- 221,900 ש"ח.

ששי כהן 26 באוג, 2013

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, מרחיבה את היצע משפחת הגולף החדשה ומתחילה בשיווק גרסת ה- GTI הספורטיבית החזקה. הדור השביעי של האייקון המוטורי של פולקסווגן שומר על מראה ה- " נמר בעור כבש " וכולל שינויי עיצוב קלים המבדלים אותו מהגרסה המשפחתית של הגולף וכוללים בין השאר את הפס האדום העובר בחזית הרכב , חישוקי "17 ספורטיביים, קליפרים בצבע אדום, פנסי ערפל המשולבים בפגוש הקדמי, וצמד מפלטים מצופים כרום מאחור.

פולקסווגן גולף GTI ( יצרן )

פולקסווגן גולף GTI ( יצרן )


בדומה לדגם המשפחתי, נשענת הגולף GTI על פלטפורמת ה- MQB המספקת שלדה קלה וחזקה מבעבר, לצד מתלים ספורטיביים ומערכת ה- XDS+ המדמה נעילת דיפרנציאל אלקטרוני מעניקים לנהג חווית נהיגה דינמית מושחזת לצד אחיזת כביש מהודקת.

ה- GTI החדשה מגיע עם מנוע TSI חדש, מוגדש טורבו, בנפח 2.0 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 6 הילוכים. המנוע מספק 220 כ"ס (תוספת של 10 כ"ס בהשוואה לדור היוצא) המתקבלים בין 4,500 ל- 6,200 סל"ד, לצד מומנט מירבי של 35 קג"מ ! (תוספת של 7 קג"מ) המתקבלים כבר ב- 1,500 סל"ד ועד 4,400 סל"ד. אלו מביאים את ה- GTI מעמידה ל- 100 קמ"ש ב- 6.5 שניות ועד למהירות מרבית של 244 קמ"ש.  לצד הביצועים החמים, מציעה הגולף GTI תצרוכת דלק נמוכה למדי העומדת על 15.6 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן, המהווה שיפור של 15% לעומת הדגם הקודם, ומתאפשרת בין השאר הודות למערכת ה- Start&Stop המדוממת את המנוע בעת עצירה.


בתוך תא הנוסעים שומרת ה- GTI על ריפוד הבד המשובץ המזוהה מסורתית עם דגמי ה- GTI לאורך הדורות, המתלווה למושבים ספורטיביים, ואבזור עשיר כסטנדרט הכולל בין השאר : מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח,  גלגל ההגה וידית ההילוכים מצופים עור, דוושות אלומיניום, מערכת מולטימדיה מסוג Composition Media בעלת שמונה רמקולים המגיעה עם דיבורית B.T מקורית ויציאות USB ו- AUX, בקרת שיוט עם פונקציית הגבלת מהירות, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחים ליושבים מאחור, 7 כריות אוויר ועוד.

מחיר פולקסווגן גולף GTI נקבע על 221,900 ש"ח לדגם ה- 3 דלתות ו- 226,900 ש"ח לדגם ה- 5 דלתות השימושי.


פולקסווגן גולף GTI ( יצרן )

פולקסווגן גולף GTI ( יצרן )