פנאי משפחתי בזול: דאצ'יה MCV סטפווי בישראל

יבואנית דאצ'יה מתחילה בשיווק ה-MCV סטפווי ( Stepway ), משפחתית סטיישן שימושית בעלת עיצוב דמוי רכב שטח, המצוידת במנוע טורבו 0.9 ליטר ותיבה אוטומטית. שלכם תמורת 82,990 ₪.

ששי כהן 11 ביול, 2018

חברת קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה, מרחיבה את משפחת הלוגאן MCV, ומתחילה בשיווק ה-MCV סטוופי, המציעה מרכב משפחתי סטיישן ושימושי, עם חבילת עיצוב ואבזור יחודית, המעניקים לרכב הופעה ויכולות של רכב פנאי, כולל הגבהת המרכב ב-50 מ"מ.



דאצ'יה MCV Stepway החדש, מציעה עיצוב חיצוני ברוח דגמי הפנאי-שטח, הכולל הגבהה של כ-50 מ"מ תוספת במרווח הגחון של הרכב, פסי גגון מסיביים בגימור כרום, גריל ופגושים קדמיים בעלי מראה קשוח יותר, חבילת נראות בגימור כרום, מגני סף מפלסטיק שחור וחישוקי "16 בעלי עיצוב ייחודי. מעבר לכך, מדובר במשפחתית גדולה ומרווחת יחסית, עם אורך של 4.53 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.59 מטר ובסיס גלגלים של 263 ס"מ, יחד עם תא מטען בנפח של 573 ליטרים מכובדים, הצומח עד 1,518 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים.

דאצ'יה MCV Stepway


מתחת למכסה המנוע, מצויד ה-MCV סטפווי במנוע הטורבו 0.9 ליטר 3 צילינדרים המוכר של החברה, המפיק 90 כ"ס ו-15.3 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית עם מצמד בודד, בעלת 5 הילוכים. צריכת הדלק של המכונית עומדת על 19.6 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, והביצועים נאים עם 11.1 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש.

דאצ'יה MCV Stepway


אבזור הרכב כולל כסטנדרט: בקרת שיוט עם מגביל מהירות, הגה מצופה עור, חיישני רוורס, Start&Stop, מסילות גגון, מערכת שמע מקורית, תאורת יום קדמית מסוג LED, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, 4 כריות אוויר ומערכת MOVON להתראות מפני תאונות.
מחיר דאצ'יה MCV סטפווי נקבע על 82,990 שקל. הדגם יוצע כמו מספר דגמי דאצ'יה בתנאי רכישה "דאצ'יה שלם וסע" המאפשרים להזמין את הרכב ולקבל אותו בתוך שעה.