ראשי » צרכנות רכב » קאדילק XT5 מול אאודי Q5 החדשה

קאדילק XT5 מול אאודי Q5 החדשה

קדילאק XT5, מלכת המכירות של הקטגוריה ב-2017 בישראל, מול אמת המידה של הקטגוריה - אאודי Q5 החדשה. אמריקה מול גרמניה, מי טובה יותר?

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: צרכנות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 26/09/17
קאדילק XT5 מול אאודי Q5 החדשה



בחודש החולף שברה קאדילק את שיא המסירות של המותג בישראל, כשלמעלה מ- 450 רכבי קאדילק עלו לכביש מתחילת השנה, נתון שמצביע על שנת שיא למותג המתחדש והכפלת היקף המכירות ביחס לשנה שעברה. לזינוק המרשים במכירות, אחראית בעיקר ה-XT5 שהפכה למלכת המכירות של הקרוסאוברים היוקרתיים השנה בישראל, תוך כדי שהיא עוקפת את אאודי Q5 שהובילה בבטחה את השוק בשנים האחרונות.



חדשות נוספות

תגובות (47)

  1. נחום הגיב:

    איזה פרסומת מדהימה לקדילאק ….ממש "השוואה"

  2. יעקב הגיב:

    לכל "המבינים", מכוניות אמריקאיות בכלל וקדילק בפרט לא עולים על אודי, מרצדס וב.מ.ו. בשום פרמטר!
    בכלל, מי שקונה SUV לא מבין במכוניות! בעיני זה כמו אישה שמנה ומכאורת!
    רמת הגימור, נוחות הכיסאות, איכות החומרים, תחכום המערכות (למשל quatro) באודי הם בכמה רמות מעל קדילק!

  3. csmrz הגיב:

    תעשיית הרכב האמריקאית כבר פשטה רגל בגלל התחרות האירופית ויפנית. כבר מזמו קרייזלר זה פיאט ובהשוואת ירחוני רכב אמריקאיים car& driver או CAR https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/luxury-compact-suvs הקדילאק כלל לא מופיע. היה לי Q5 בדגמים הראשונים ולא הייתי חושב כלל על רכב אמריקאי.

  4. לירן הגיב:

    שכחו לכתוב תוכן פירסומי!
    באמת שלא מעניין אותי מי טובה יותר.
    ממש כתבה ברמה של אל גזירה

  5. אדם הגיב:

    הכתבה עשויה טוב ומהוקצעת, אני מסכים לפרגן לכם, בכייף.
    הבעיה היא, שאתם משווים בין הקאדילק ברמת האבזור הגבוהה ביותר במחיר 395K ש"ח, לבין האאודי Q5 ברמת האבזור הנמוכה ביותר במחיר 345K ש"ח.
    חבל שלא טרחתם לבקש מצ'מפיון את רמת הלוקצ'ורי שמעניקה רמת אבזור גבוהה מזו של הקאדילק וגם מציעה מחיר זול יותר.

    כנראה שכשנדלקים על רכב מסויים מנסים לעשות הכל כדי שינצח במבחן…

  6. מישהו הגיב:

    אפשר לקנות מיצובישי אאוטלנדר או מאזדה cx5 בחצי מחיר. הרי גם קדילאק וגם אאודי יהיו שוות 100000 בעוד 3 שנים ….

  7. דני הגיב:

    מילא גרמניה אבל מכונית מבאווריה שבה הקתולים האנטישמים ביותר?

  8. מיקי הגיב:

    האודי אוטו גרוע

  9. יואב בעל הניסיון הגיב:

    אף אחד לא מבין כלום שתיהן שוות אבל האמריקאית עולה עליה בכל פרמטר האיכות הגימור הסטנדרט הגבוהה מאוד וחווית הנסיעה מבלי לזלזל באודי האמריקאית לא רואה אותה ממטר ונראה לי שתעשיות הרכב בדטריוט עלו שוב על הגל אין כמו אמריקאיות השאר חיקוי והעתקים.
    מישהו זוכר את האודי משנות השמונים מול האמריקאיות? רובכם כאן ילדים מתלהבים.

    • א.א הגיב:

      מסכים איתך ב 100% ב20 שנה האחרונות .הרכבים האמריקאים הם הטובים ביותר מכל קנה מידה .הבעיה הגדולה זה הקיבעו הפסיכותיואפקט העדר של חלק גדול מציבור הנהגים על מכוניות יפניות והבורות של יצחק לוי בנושא ביקוש לסוגי המכוניות , שכבר 20 שנה לא מה שהוא חושב . כיום המכוניות הארופאיות טובות בהרבה מהמכוניות היפניות .והמכוניות האמריקאיות עולות בכמה רמות על המכוניות הארופאיות כולל הגרמניות .

      • הנהגוס הגיב:

        זה לא נכון ובטח לא ב 20 שנה האחרונות. למרות התקדמות טכנולוגית ומודעות סביבתית האמריקנים המשיכו להציג רכבים כבדים, גדולים וזוללי דלק וזה מה שגרם למיציבושי, סוברו ופולסווגן לנגוס בהם חזק בשנות השמונים והתשעים, אחר כך באו הקוראנים שקנו את שברולט ומכרו פח של כלום תחת מותג אמריקני וקברה את הענקיות האמריקניות לתקופה די ארוכה. מסכים שהרכבים שבאמת מיוצרים בארה"ב ב-5, 6 שנים האחרונות הם ברמה מאוד גבוהה אולם עדיין, היפנים זוכים לאמינות גבוהה יותר במחיר זול והגרמנים מוערכים בגין איכות מעולה (עם תג מחיר תיקונים מטורף). בלי קשר לזה אני חושב שהישראלים צריכים לרכוש רק רכבים אמריקנים, לא מבין מדוע לא לתמוך בכלכלת הידידה היחידה שלנו בעולם.

        • מיכה הגיב:

          תיקון בתגובה
          הקוריאנים לא קנו את שברולט.
          גנרל מוטורס האמריקאית
          החזיקה במניות דייהו
          ומחזיקה גם כיום כך שהמפעל הקוריאני
          בבעלות חברה אמריקאית.
          בקוריאה המותג דייהו קיים וכנראה במדינות
          נוספות באסיה.
          גי אם היתה צריכה דגמים חדשים עם מנוע קטן אז היא לוקחת רכבי דייהו וממתגת אותם
          תחת שברולט ומוכרת בעולם.גם בישראל.
          לא כל רכבי שברולט הם קוריאנים.למשל
          קורבט.קמארו מליבו.הם אמריקאים.וכן הטנדרים.וסוברבן.וטהו.
          האמריקאים לוקחים רכבים מאופל ודייהו והולדן ואיסוזו.ומכל מותג שבבעלותם
          וממתגים אותם תחת שברולט וביואיק.
          ביואיק לה קרוס- אופל.ביואיק וראנו- דייהו.
          שברולט קולורדו- איסוזו.שברולט ss סדן- הולדן.ועוד דגמים.אבל זה נהוג בעולם הרכב
          לייצר אחד לשני.גם המתחרים משתפים פעולה ביצור חלקים או מנועים זה לזה.

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        בקיצור חברים אני לא מזלזל באמריקאים אבל הגרמנים מספר 1 ויש הרבה מה ללמוד מהם

  10. יוסי הגיב:

    חוץ מיופיבקאדילק אין לא כלום
    מנסיון

    רכב מאכזב

  11. זאביק הגיב:

    תמשיכו להתווכח. פורד אדג'. מנוע 2000 טורבו. יקח את כולם בגדול.
    תציצו ותבינו יותר

  12. ייה הגיב:

    עדיף גיפ גרנד צירוקי על שניהם

  13. נפתלי הגיב:

    חבל על כל אגורה בקדילק
    הסטוריה עגומה עם המכונית,עם היבואן(UMI) ועם השרות
    הדבר הנורא ביותר שקרה לי עם קאדילק מכל המכוניות שהיו לי במשך למעלה מ50 שנה – נכון 50 שנה
    הזהרו מקדילק

  14. יוני הגיב:

    על רכב גרמני נוסעים גויים,ערסים ויהודונים

    • איתן הגיב:

      אתה ממש דוחה מפאת כבודי לא אשתמש בלשון זולה יותר מכך שאומר על מה שכתבת "יהודונים" שאתה פשוט מיץ של הזבל האנושי

  15. רוני הגיב:

    תקבלו מתנה מצמפיון גיר דפוק חינם לכל החיים !
    אין אחד שאני לא מכיר שהגיר לא הלך לו, היפנים מבצעים ריקול אבל אצל קבוצת פלקסווגן (שכבר נאשמים בשקרים) והיבואן צמפיון חושבים שאף אחד לא רואה ! בקרוב בדוחות שלהם זה יתבטא

  16. איתמר הגיב:

    מישהו יכול להגיד צריכת דלק של הקדילק?

  17. משה הגיב:

    אודי Q5 עולה על הקדילאק בכל פרמטר -קונסיומר ריפורטס

  18. חומי הגיב:

    שערסים ימשיכו לרכוש מאודי . מי שמבין יקנה קאקדילק

  19. יוני הגיב:

    כתב פשוט לא מבין ברכבים
    לקדילאק אומנם יותר סוסים אבל פחות מומנט כי יש לה מנוע אטמוספרי ולא מוגדש
    לפחות היה צודק בנתונים אבל הוא פשוט שיקר ואמר הפוך
    לאאודי נתוני תאוצה טובים יותר 0-100 ב 6.3 לעומת הקאדילאק 6.8
    המינימום זה לקרוא את הנתונים לפני שעושים וידאו

    חובבני ביותר כתב לא מבין ברכבים

    • יואב בעל הניסיון הגיב:

      כמה שטויות מדבר. מה אתה מבין ?לארצנו כל העניין של כמה שניות זה כלום למה יש כבישים בארץ? וחוץ מזה להאודי מנוע קטן עם מומנט גדול אולי וכאן הבעיה הגיר דפוק ונדפק מהר והבלאי גבוהה אז אנה ממך תחזור בך . עם כל הכבוד הקאדילק לא רואה אותה ממטר ?

      • יוני הגיב:

        שים לב ולמד לקרוא! לא אמרתי שום דבר לגבי מי מהרכבים טוב יותר או פחות. ציינתי עובדות שפשוט מאוד לקרוא אותן בכל מפרט רכב, מספרים פשוטים זה הכל
        הכתב מנסה לציין שהקאדילאק עוצמתית בגלל נתון סוסים גבוה ופשוט טועה ומטעה מחוסר הבנה שלו במנועים.
        עכשיו לגבי מה עדיף ?? לא יודע כל אחד והעדפותיו. אבל המנוע באודי פשוט ( לפחות על הנייר) טוב יותר בביצועים בכל מבחן

    • דן הגיב:

      זאת כתבת פרסומת לקדילאק, הרכב בהחלט ראוי להתחרות ב-Q5 אבל הכתב התעלם לחלוטין מהיתרונות היחסיים של ה-Q5 והבליט רק את ה-XT5, הדעה שלי אינה חד משמעית לאף רכב מבין השתיים, לדוגמא: יחידת ההנעה…זאת שב-XT5 אטמוספרית בנפח גדול שיודעת לנטרל 2 צלינדרים לטובת חסכון בדלק, אבל אין זמינות מומנט יעילה כמו ב-Q5 אבל בתנועה עירונית XT5 תהיה טובה מה-Q5 בגלל גיר יותר טוב והעברת כוח ליניארית יותר במהירויות נמוכות, מחוץ לעיר ה-Q5 תהיה הרבה יותר טובה כי הטכנולוגיה של הגיר הרובוטי זה הדבר הטוב ביותר לנהיגת כבישים בין עירונית ולטורבו יש יתרון זמינות מעולה לנהיגת כבישים הרריים מפותלים בעליות.

    • א.א הנדסת רכב הגיב:

      מערכת טורבו לא בהכרח נותנת עדיפות על מנוע אטמוספרי .ובנוסף לזה למנוע אטמוספרי כח הבלימה יותר זמין ויותר חזק .מנסיוני בהנדסת מנועים לרוב עדיף מנוע אטמוספרי גדול, תזמון כח מידי בניגוד למגדש טורבו שעדיין בחיתוליו ולא נכנס מידי לתפעול בכל מצב .אתם מתלהבים יתר על המידה מנושא מגדש הטורבו .שהוא צעצוע נחמד ולרוב לא מספק את הסחורה בניגוד לדעה הרובחת אצל רובכם.

  20. שרון הגיב:

    אין ספק שמשהו טוב עובר על קאדילק. כל דגם חדש שהם מוציאים הצגה!!!

  21. ניר הגיב:

    XT5 תמורה מלאה למחיר! רכב מאובזר בטירוףףף, סוף סוף מישהו עושה מבחן השוואתי!!!

  22. איתן הגיב:

    לא אמין. מה עם נתוני צריכת דלק? מה עם התנהגות כביש? מה עם השוואת מחירים? החסרתם פרטים השוואתיים חשובחם מאוד.

  23. שלומי הגיב:

    חכמים גדולים בשנה של אאודי לא היו רכבים ורק החודש התחילו מסירות….
    מעבר לכך שקוף שזאת פרסומת לקדילאק במסווה של מבחן השוואתי אובייקטיבי

  24. אלון הגיב:

    אהבתי את הסרטון.. הלכתי לקנות אאודי בייייי

  25. אחד שאכפת לו הגיב:

    הקדילאק לא רכב יוקרה המונע חזק אבל מיושן הוא הכי מזהם שיש והכי לא חסכוני עדיף שהם יעברו למנוע היברידי שמשלב חשמל בעיר וחשמל ומנוע רגיל מחוץ לעיר זה היי חוסר 50% זהום אוור וצריכת דלק חבל שאת זה אתם לא אומרים שצריך תחנת דלק יותר פעמים ובעיות זמן הרכב לא חסכוני אני מאוכזב מקדילאק ורבים האמריקאים שבת שנים האחרונות תקועים עם מנועים ישנים ולא חדשניים שעדיין לא ידותיים לסביבה לכיס

  26. שגב הגיב:

    מה שיש ברכב אמריקאי כסטנדרט אין באף רכב אחר וזה ככה עשרות שנים.

  27. יוני הגיב:

    לפחות תרשמו גילוי נאות – שזו פרסומת של קאדילק. אנשים עוד יחשבו שזה מבחן השוואתי אמיתי. ואם כבר מבחן, אז תשוו רכבים באותו מחיר. בדיחה.

  28. בני הגיב:

    כולכן יפות כולכן חכמות… אבל רק אחת זוכה- וולוו XC60 החדשה !!!

  29. ערן הגיב:

    ה xt5 רכב מדהים. אאודי פנו אלי להחליף את ה Q5 החדשה וב 350 אלף האוטו ערום. דשבורד מפלסטיק. מושבים ידניים ובלי פתיחה חשמלית לתא מטען מול הקאדילק שהכל מעור וחשמלי. להפתעתי גם השרות שלהם מצוין והם ממש משתדלים לרצות את הלקוח.

    • דודי הגיב:

      אתה טועה ערן
      שבוע שעבר עשיתי נסיעת מבחן באאודי Q5 החדשה
      רכב מדהים איכותי מאוד מבפנים
      קיבלתי הצעת מחיר של 360,000 שח כולל שידרוג לדגם לקשרי + חבילת טכנולוגיה הרכב
      השידרוג הזה מביא לך כסאות קידמיים מתכוונים חשמלית
      חימום במושבים פתיחה חשמלית של תא המטען + פתיחת תא מטען עי העברת הרגל מתחת לפגוש האחורי
      ועוד ועוד תוספות
      לעומת זאת הייתי בקאדילק ובשביל לקבל את ה xt5 בדגם המשודרג ביותר תידרש לשלם כ 400,000 שח

      • אנונימי הגיב:

        דודי לתיקונך, הדגם לקצורי של קאדילק שהוא הרבה יותר מאובזר מהסטנדרט של אאודי עולה 335,000 שקל.

      • יאמוש הגיב:

        בדיקה קלילה מעלה מחיר פשוט משתלם על הקדילק בדגם המאובזר ביותר.כמובן גם 4×4 בונוס. האודי אמנם איכותי ומעניין אבל זה לא כוחות.. היא קטנה יותר הגירסה שהכי קרובה לאבזור הקדילק עולה ב100 א שח יותר

  30. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אל תתלהבו. השנה לא הסתיימה עדיין. Q5 מנצחת בגדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות