קדילאק XT5 נחתה בישראל: החל מ-334,900 ש"ח

קדילאק XT5 מחליפה את ה- SRX שהיה לדגם הנמכר ביותר של קדילאק בארץ, ומבטיחה לצד עיצוב חדש, מנוע 310 כ"ס, תיבת 8 הילוכים ואבזור טכנולוגי מתקדם.

ששי כהן 02 באוג, 2016
קדילאק XT5

5 שנים לאחר שנחת בארץ קדילאק SRX, רכב הפנאי-שטח היוקרתי של החברה שהפך לדגם הנמכר ביותר של קדילאק בישראל, מודיעה UMI היבואנית על התחלת שיווק קדילאק XT5 החדש, המחליף את ה- SRX ואמור לדברי החברה להגדיל את מכירות קדילאק בשנה הקרובה בעשרות אחוזים, בשל השתייכותו ללב סגמנט היוקרה הצומח ביותר בעולם.

ה- XT5 הינו הראשון בסדרת הקרוסאוברים היוקרתיים החדשה של המותג, המבטאת את המהפכה המותגית והמוצרית של קאדילק בעולם, הכוללת בין השאר העברת מטה החברה מדטרויט לניו-יורק והבטחה לעידן חדש בקדילאק. לצד עיצוב חדש יוקרתי ואלגנטי, מצויד ה- XT5 בשלדה חדשה וקלה יותר, האמורה לסייע להתנהגות כביש מהנה ובטוחה יותר לצד הגדלת המרווח לנוסעים. מידות הרכב : 4.81 מטר באורך, 1.9 מטר רוחב, 1.67 מטר גובה ובסיס גלגלים של 286 ס"מ, האמורים להציע תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים. נפח תא המטען לא פחות מענק ועומד על 849 ליטר לפני קיפול המושבים האחוריים !קדילאק XT5 קדילאק XT5
קדילאק XT5 ישווק בארץ בשתי גרסאות: ה-Luxury המגיעה בתצורת 4X2 וגרסת ה-Premium המגיעה בתצורת 4X4. הדגם ישווק עם מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר, המפיק 310 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים הכוללת מעביר הילוכים (SHIFTER) אלקטרוני, המפחית את רעש המנוע והוויברציות, ומפנה יותר מקום בתא הנוסעים. בקדילאק מבטיחים גם הפחתה משמעותית בתצרוכת הדלק לעומת הדגם היוצא, הודות לשילוב מערכת Stop/Start המכבה את המנוע בעת עמידה וכן לראשונה גם במערכת המנתקת שני צילינדרים בנסיעה רגועה, ובכך חוסכת משמעותית בדלק.
אבזור הבטיחות כולל שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, המפעילה אוטומטית את הבלמים במקרה חירום, מערכת התראה לסטייה מנתיב כולל תיקון מסלול במידת הצורך, סייעני חנייה קדמיים ואחוריים, התראה על שטחים מתים, התראה על התנגשות מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התראה על תנועה חוצה מאחור (בדגם הפרימיום כוללת בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור), התראות בטיחות על ידי רטט במושב, מערכת קרוז קונטרול אדפטיבית (בדגם הפרימיום) ומערכת Automatic parking assist (בדגם הפרימיום), בלימה אוטונומית במהירות גבוהה (בדגם הפרימיום).קדילאק XT5 קדילאק XT5
אבזור הנוחות כולל בין השאר: ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, מערכת מולטימדיה מסוג Apple CarPlay & android Auto, המאפשרת חיבוריות מתקדמת למכשירי מובייל, מטען אלחוטי, שמשות אחוריות כהות, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט מתקדמת ועוד.
לדברי גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות UMI: "ה-SRX היה הדגם הנמכר ביותר של קאדילק בישראל. עם ה-5XT, המתאים במדויק למידותיו של הנהג הישראלי, נגביה את הרף ונקבע רף מכירות חדש בקאדילק. בזכותו, ובזכות שאר הדגמים החדשים שהגיעו ומגיעים השנה, אנו צופים גידול של עשרות אחוזים במכירות המותג בישראל".
מחירי קדילאק XT5 בישראל נקבעו על 334,900 ₪ לגרסת ה- Luxury ו- 394,900 ₪ לגרסת ה- Premium המצוידת גם בהנעה 4X4.