ראשי » דף הבית - Wheel » קיה פיקנטו 2015 המחודשת בישראל

קיה פיקנטו 2015 המחודשת בישראל

קיה פיקנטו 2015 נוחתת בישראל במקביל להשקתו הרשמית של הדגם המחודש בתערוכת ז'נבה, ומבטיחה עדכוני עיצוב ושדרוג האבזור. המחיר נותר ללא שינוי.

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: חדשות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 03/03/15
קיה פיקנטו 2015 המחודשת בישראל

חברת טלקאר, יבואנית קיה, מתחילה בשיווק קיה פיקנטו 2015, לאחר שעברה מתיחת פנים קלה. כחלק מהכבוד שמעניקה קיה ליבואן בארץ, ישראל הינה שוק הייצוא הראשון בעולם הזוכה לשווק את הרכב מחוץ לקוריאה, ושיווק הדגם מתחיל במקביל להשקתו הרשמית הבוקר בתערוכת הרכב בז'נבה.

במסגרת עדכון הדגם, הפיקנטו המחודשת כוללת עיצוב חדש לפגושים קדמיים ואחוריים, טיפול מחודש בעיצוב ה-Tiger Nose בחזית, וחישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש בדגם ה- EX. בתוך תא הנוסעים רושמת הפיקנטו המחודשת פקדי שליטה חדשים על גלגל ההגה, תאורת תא פנימי משודרגת, גימור בצבע שחור מבריק בחלקים שונים של תא הנוסעים ואלמנטים עיצוביים נוספים. בתחום הבטיחות נוספים למפרט 7 כריות אוויר (למעט גרסת LX ידני) וחיישני לחץ אויר בצמיגים TPMS.

מעבר לכך, היצע המנועים נותר ללא שינוי עם גרסה ידנית 1.0 ליטר וגרסה אוטומטית 1.25 ליטר.

מאז תחילת השיווק בישראל בשנת 2011 נמסרו למעלה מ-30,500 יחידות של קיה פיקנטו. בשנת 2013 הייתה הפיקנטו לדגם הרכב הנמכר בישראל עם 9,450 מסירות ובשנת 2014 הייתה לנמכרת ביותר בסגמנט רכבי המיני עם 10,880 יחידות ונתח שוק של כ-41% מול מתחרותיה הישירות. בחודשיים הראשונים של 2015 הפיקנטו שומרת על מעמדה כמיני הנמכרת בישראל עם 2604 מסירות מתחילת השנה, ובמרחק 14 מכוניות בלבד מטויוטה קורולה שמחזיקה כיום בתואר המכונית הנמכרת בישראל.

מחיר קיה פיקנטו 2015 נותר ללא שינוי ויחל ב-64,400 ש"ח לדגם ה-1.0 ליטר ידני, 79,500 ש"ח לדגם ה-1.2 ליטר אוטומטי ועד 81,900 ש"ח לדגם הפיקנטו ספורט 1.2 אוטומטי 3 דלתות הבכיר.

תגובות (3)

  1. מאת שמעון:

    הדגם הקוריאני המכונה מורנינג יותר מרשים מבחוץ ומבפנים.
    הדגם הארופי המכונה פיקנטו לא השתנה הרבה. חבל.
    לציין לחיוב 7 כריות אויר וחיישני לחץ אויר בגלגלים.
    לציין לשלילה שינויים עיצוביים חיצוניים ופנימיים מינוריים ולא משמעותיים וכן נק נוספת שמשום מה אף עיתונאי רכב לא מציין זה הגדלת מיכל הדלק בלפחות 5-7 ליטר בכדי להגדיל את טווח הנסיעה מתדלוק לתדלוק.
    אותה מע הנעה ותיקה שדי מיצתה את עצמה.
    ממתין לדגם 1 ליטר טורבו.

  2. מאת א:

    ואגב ב80000 לאוטמטית, זה מוגזם מאד
    גג 70000 לפני הנחות

  3. מאת א:

    הדבר העיקרי שדורש טיפול בפיקנטו הוא הגיר האוטומטי, כיוון שבכל זאת רוב האנשים מעדיפים בישראל אוטומט
    לא יתכן גיר 4 הילוכים ב2015, זה רע לביצועים ורע לצריכת הדלק הבינונית מאד (איביזה הגדולה יותר , חסכונית ממנה ב15%) והרבה יותר מהירה……
    הגיע הזמן לגיר 6-7 הילוכים, מוטב שהיו מוכרים אולי גיר רובוטי (מצמד יחיד) למי שרוצה אוטומט זול, אבל צריך גם תיבה למי שמוכן לשלם יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות