קיה פיקנטו X LINE : מיני לשטח

קיה מצטרפת לקטגוריית מכוניות המיני בעלות מראה הפנאי-שטח ותחשוף בתערוכת פרנקפורט את הפיקנטו X LINE, המצוידת במראה קשוח יותר ומנוע טורבו.

ששי כהן 06 בספט, 2017
קיה פיקנטו X LINE

קיה מרחיבה את משפחת הפיקנטו הפופולרית ותחשוף בתערוכת פרנקפורט את הפיקנטו X LINE, גרסת קרוסאובר אופנתית למכונית המיני הנחשבת גם למכונית הנמכרת ביותר בישראל. הדגם יגיע לשיווק באירופה עוד לפני סוף השנה וסביר שיעשה עליה לארץ במהלך 2018. בארץ, צפוי הפיקנטו X LINE להתחרות בסוזוקי איגניס, שנחשב כיום למיני ג'יפון היחיד בארץ ונהנה ממכירות נאות וללא תחרות לעת עתה.
הפיקנטו X LINE זוכה לעיצוב דמוי פנאי-שטח וכוללת הגבהת מרכב של 15 מ"מ, מרווח גחון של 15.6 ס"מ, חישוקי גלגלים "16 בעיצוב שונה, פגושים בעיצוב חדש וסט חצאיות צד וקשתות גלגלים מודגשים, המעניקים לרכב מראה מעט יותר קרבי.
קיה פיקנטו X LINE קיה פיקנטו X LINE
לעת עתה המנוע היחיד שמשרת את הדגם הוא מנוע הטורבו 1.0 ליטר, המפיק 100 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. הביצועים נאים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.1 שניות ותצרוכת הדלק עומדת על 22.2 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. גרסה אוטומטית שחשובה מאוד לשיווק בארץ, לא קיימת לעת עתה וחבל.
קיה פיקנטו X LINE קיה פיקנטו X LINE
אבזור הרכב צפוי להיות עשיר (בדומה לפיקנטו EX המשווקת בארץ) ויכלול את מערכת המולטימדיה המקורית של החברה עם מסך מגע "7, בקרת אקלים דיגיטלית, 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, שמשות אחוריות מושחמות ושלל עיטורים קוסמטיים שיקשטו את תא הנוסעים לחידוד האווירה.