ראשי » דף הבית - Wheel » קיה ריו החדשה 2017 החדשה הושקה בישראל

קיה ריו החדשה 2017 החדשה הושקה בישראל

קיה ריו החדשה 2017 זוכה לעיצוב חדש, תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ושדרוג האבזור, אך המערכות הבטיחותיות המתקדמות נותרו לעת עתה בחו"ל. המחיר פחת ויחל ב-95,900 שקל לדגם אוטומטי.

נכתב על ידי:   פורסם בקטגוריה: חדשות רכב   בדגם רכב: ,   עם התגים:   פורסם בתאריך: 15/08/17
קיה ריו החדשה 2017 החדשה הושקה בישראל

חברת טלקאר, יבואנית קיה בישראל, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בה השיקה החברה את קיה ריו החדשה בישראל, בגרסת 5 דלתות בתחילת הדרך, וברמת גימור אחת. בהמשך, תגיע גם גרסת הסדאן החדשה, לצד רמות גימור חדשות.



הדור הרביעי של קיה ריו זוכה לעיצוב חדש שפותח במרכז העיצוב האירופאי של קיה, ומיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של החברה, אותה ראינו גם בפיקנטו החדשה. הריו החדשה מציגה גם גידול קל במידות עם 4.065 מטר באורך, 1.725 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 258 ס"מ (10+ס"מ), האמור לתרום לתא נוסעים מרווח יותר מהדור היוצא. בסעיף הגובה, מאבדת המכונית 5 מ"מ עם 1.45 מטר גובה, לטובת התנהגות כביש וצריכת דלק טובים יותר. נפח תא המטען עומד על 300 ליטר.

קיה ריו החדשה 2017 (צילום: רונן טופלברג) קיה ריו החדשה 2017 (צילום: רונן טופלברג)

בתוך תא הנוסעים מציגה הריו 2017 עיצוב חדש לחלוטין לסביבת הנהג והנוסעים, הכוללת גם את מערכת המולטימדיה החדשה והמקורית של החברה, הכוללת גם תמיכה באפל ואנדרואיד  ומסך מגע "צף" בגודל "7. אבזור הרכב שמגיע בשלב הראשון ברמת הגימור GX כולל לצידה של מערכת המולטימדיה גם מצלמת רוורס מקורית, בקרת שיוט, ציפוי עור להגה ולידית ההילוכים, חישוקי גלגלים "15 קלים, מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד.בסעיף הבטיחות, נותרו לעת עתה שלל המערכות הבטיחותיות המתקדמות של היצרן בחו"ל, והדגם משווק עם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

קיה ריו החדשה 2017 (צילום: רונן טופלברג) קיה ריו החדשה 2017 (צילום: רונן טופלברג)

הריו החדשה מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר, המפיק 100 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים במקום ארבעה עד כה. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-13.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 173 קמ"ש.
מחיר קיה ריו 2017 החדשה פחת ויחל ב-95,900 שקל.






חדשות נוספות

תגובות (8)

  1. מאת ניר:

    במבט כללי נראה שהקיה נירו כן נותן תמורה יפה למחיר, נראה שקיה לאחרונה עושים מאמץ גדול לתת פייט לכל קטגוריה בתחום הרכב ולפחות בארץ נראה שהולך להם לא רע בכלל

  2. מאת א:

    זה לא מנוע שיש בו משהו טוב
    ביצועים נוראיים, צריכת דלק בינונית, דרגת זיהום אויר בינונית מינוס (גם אחרי העדכון)= בעיקר מקנה ליבואן יכולת להרוויח הרבה יותר בלי להחזיר לצרכן במחיר (כ-6000 שח הפרש לפני רווח) מול הדגם הקודם
    כשמוכרים 208 במחיר יותר זול ויותר אבזור וגם אפשר להנות מהנהיגה (וביצועים /צריכת דלק שיניהם בליגה אחרת), אין מה לחשוב
    כנ"ל C3
    זה רכב רק לליסינג שחושב על שמירת ערך (בעיקר הסדאן שעוד לא משווק). לא רע בפני עצמו אבל לא ברמת המתחרים הטובים
    ויקר מדי

    • מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

      אם נגעת בשמירת ערך, שלרוב קשורה ישירות לתדמית האמינות, מפתיע שציינת את רק שתי הצרפתיות (PSA) ולא את איביזה או פאביה שגם להן יש מנועי טורבו מודרניים מאוד (VAG).

      קוריאניות לא במקרה משתלטות על שווקי רכב בכל העולם! הם תחרותיים! וכמובן יש להם עדיין הרבה מה ללמוד ולשפר כדי לעקוף את טויוטה.

  3. מאת רן לוין:

    קיה לקחו את הריו שידרגו אותה שיפרו כל מיני דברים ולא הפכו אותה למרצדס …..

  4. מאת עידן:

    חייב לומר שהעיצוב שלה מזכיר את הפיקנטו במעט, אבל עם הביצועים יהיו גם דומים ועם אבזור עשיר, אז אין ספק שהיא הולכת לבלוט כמו הפיקנטו..

  5. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    לפני 5 שנים בדיוק נמסרה לי הריו הידנית שלי, הרכב החדש הראשון!והיא הייתה "הרבה יותר רכב" מפיקנטו. אישתי עד היום לא מוכנה להחליף אותה.

    אבל היום הייתי קונה פיקנטו בגלל מערכות הבטיחות ומחיר (כנראה בליסינג יד 1).

    החיים משתנים לך מהר
    ויש מישהו שסופר…

  6. מאת דויד הכי טוב:

    מנוע משנות ה 90 היה ביונדאי גטס ועכשיו הוא אפילו חלש יותר,
    0 אביזרי בטיחות לא יאומן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתוב תגובה

תגובות