קיה תעניק חסות לליגה האירופית של אופ"א

קיה חתמה על הסכם חסות חדש עם הליגה האירופית של אופ"א, בו תספק החברה 90 מכוניות לאופ"א עד לגמר הליגה האירופית של אופ"א בשנת 2021.

ששי כהן 28 באוג, 2017
קיה ספורטאז' 2017

קיה מוטורס הוכרזה היום כשותפה הרשמית של הליגה האירופית של אופ"א, ותעניק חסות למשחקי הליגה ל-3 עונות נוספות, החל מעונת 2018/19, ועד  לגמר הליגה האירופית של אופ"א בשנת 2021. 



הליגה האירופית של אופ"א היא התחרות הגדולה ביותר בעולם בין מועדוני כדורגל מקצועניים, כוללת מועדונים מ-54 מדינות באירופה, ומושכת קהל צופים גלובלי מצטבר של 980 מיליון איש, בכל הערוצים. כשותפה רשמית, תספק קיה 90 מכוניות לאופ"א (התאחדות הכדורגל האירופית) עבור משחקי הגמר בשנים 2019, 2020 ו-2021. צי הרכב ישמש להסעת שופטים, בעלי תפקידים ואח"מים.

בנוסף, ינהלו קיה מוטורס ואופ"א את מסע הגביע ("Trophy Tour") הראשון של הליגה, המסע יאפשר לאוהדים מרחבי העולם לראות את הגביע המפורסם במו עיניהם ולפגוש כמה מהאגדות של המשחק. קיה גם תזמין אוהדים צעירים מרחבי אירופה להשתתף בתחרויות כדי להפוך לנושאי כדור המשחק הרשמי לאורך כל העונה.

לדבר יטה יואן (תומס) או, סגן נשיא בכיר ומנהל תפעול ראשי בחברת קיה מוטורס: "אנו נרגשים מאוד להמשיך לעבוד עם אופ"א ולשתף איתה ערכים, מחויבות ותשוקה לספורט הכדורגל. שותפות זו מעניקה לנו הזדמנות להגביר עוד יותר את המודעות הגלובלית למותג קיה, תוך מעורבות עם קהל עצום של אוהדי כדורגל ברחבי העולם. הליגה האירופית של אופ"א היא אחת מתחרויות הכדורגל הגלובליות התחרותיות ביותר, ומעניקה למותג פלטפורמה מלהיבה שממנה ניתן להתחבר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים של קיה ברחבי העולם ".