ריינג' רובר איווק דיזל בישראל

ריינג' רובר איווק דיזל ישווק בישראל עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר 190 כ"ס ותיבה אוטומטית, ויציע 17.2 ק"מ לליטר המבטיחים יותר מ- 1,000 ק"מ על מיכל דלק בודד.

ששי כהן 06 באוג, 2014
ריינג' רובר איווק דיזל

חברת המזרח, יבואנית ריינג' רובר, מרחיבה את היצע משפחת האיווק ומתחילה בשיווק גרסת הדיזל החסכונית. הדגם ישווק עם מנוע בנפח של 2.2 ליטר המפיק 190 כוחות סוס ומומנט מירבי של 42 קג"מ (25% יותר מומנט ביחס לגרסת הטורבו-בנזין), המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית מהדור החדש עם 9 הילוכים!


עם יחידת הכח הנ"ל, מאיץ האיווק דיזל ל- 100 קמ"ש תוך 8.5 שניות, ומגיע למהירות מירבית של 195 קמ"ש. תצרוכת הדלק שלו מרשימה לפי נתוני היצרן, ובמיוחד ביחס לדגם הבנזין ( 11.5 ק"מ לליטר ) ועומדת על 17.2 ק"מ לליטר בממוצע, המבטיחים יותר מ- 1,000 ק"מ על מיכל דלק בודד. פליטת ה- CO2 שלו נאה גם היא ביחס לממוצע בסגמנט ועומדת על 159 גרם לק"מ.
הדגם ישווק ברמת הגימור PURE+ הכוללת : גג זכוכית פנורמי, ריפודי עור, בקרת אקלים כפולת איזורים עם פתחי מיזוג מאחור, מערכת שמע מתקדמת, בורר מצבי נהיגה, הנעה 4X4, מושבים עם כיוונון חשמלי וזכרונות ודלת תא מטען חשמלית.
מחיר ריינג' רובר איווק דיזל נקבע על 460,000 ש"ח, כ- 12 אלף שקל יותר מגרסת הבנזין בעלת האבזור המקביל.