השכרת סמארט ב-5 שקל לשעה?

חברת "סיטי קאר" המתמחה בהשכרת רכב שיתופי לפי שעה במגזר החרדי, רכשה 5 רכבי סמארט המציעים פיתרון תנועה יעיל בתנועה אורבנית צפופה, לצד חיסכון בדלק וסטייל.

ששי כהן 26 באפר, 2017
סמארט פורטו "סיטי קאר"

חברת "סיטי קאר" המתמחה בהשכרת רכב במגזר החרדי, מרחיבה את מיזם הרכב השיתופי לערים חרדיות נוספות, עם הצטרפותם של 5 רכבי סמארט לצי הרכב של החברה, שיוצעו להשכרה לפי שעה ברחבי העיר בני-ברק.




השת"פ החדש שנרקם בין כלמוביל יבואנית סמארט בישראל ל"סיטי-קאר", יאפשר לחברה להרחיב את צי הרכב שלה ולפנות לכלל הנהגים אשר יוכלו ליהנות מעתה מהיצע רחב של פתרונות ניידות ירוקים, טכנולוגיים ואופנתיים. רכבי הסמארט שהצטרפו לאחרונה לצי הרכב של החברה ויפעלו בבני ברק, מהווים פיתרון תחבורה אולטימטיבי לערים צפופות, בשל ממדיהם הקומפקטיים המאפשרים תנועה אורבנית קלילה, לצד יתרון ענק במציאת מקום חנייה, וחיסכון ניכר בהוצאות הדלק ופליטת המזהמים.
הדגמים החדשים יצטרפו לצי הרכב של החברה הכולל בחלקו את הרכבים השיתופיים המושכרים לפי שעה, כאשר בשעות מסוימות של היום מוצעים מגוון דגמים במחיר החל מ-5 שקלים לשעה ! ובכפוף לתקנון. היצע הדגמים של החברה להשכרה לפי שעה מתפרס על 9 ישובים ברחבי הארץ, לרבות בירושלים, בני ברק, אלעד מודיעין עלית ועוד.
סמארט פורטו קבריולט שהצטרפה לצי הרכב של "סיטי קאר" סמארט פורטו קבריולט שהצטרפה לצי הרכב של "סיטי קאר"
לדברי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל: "הסמארט מהווה פתרון מושלם לערים הצפופות בישראל, לרבות הערים במגזר החרדי. אני שמח על השת"פ עם סיטי-קאר ובטוח כי מגמת הרכב השיתופי תתרחב ותעניק אפשרויות נסיעה שונות לנהג הישראלי.




מאיר רותם, מייסד ומנכ"ל "סיטי קאר" אמר: "כחברה המובילה בישראל את המהפכה העולמית של התחבורה השיתופית, אין ספק כי אך מתבקש הוא שיתוף הפעולה וצירוף רכבי היוקרה של 'סמארט', המילה האחרונה בעולם הרכב, לרשות מנויי 'סיטי קאר'. בהתחדשות מתמדת נמשיך את המהפכה האדירה המתחוללת בענף הרכב על ידי הרחבת מיזם הרכב השיתופי והנגשתו לכל אזרחי ישראל".