תעסוקה לילדים בקיץ? אולי קייטנת מוטוקרוס?

הקייטנה הכי מגניבה לקיץ לגילאי 8-16 ? 5 ימים בתנאי פנימייה מלאים, 2 אימוני רכיבה ביום על אופנועי מוטוקרוס לילדים, שלל פעילוית נוספות ותחרות מסכמת בסיום. כמה יעלה התענוג?

ששי כהן 26 ביול, 2017
קייטנת מוטוקרוס ווינגייט

ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל בתמיכת משרד התרבות והספורט וביוזמת עמותת המוטוקרוס הישראלית, משיקה את קייטנת "מוטוקרוס וינגייט" לקיץ 2017. בתפריט: 5 ימי רכיבה מקצועית על אופנועי מוטוקרוס לילדים בתנאי פנימייה מלאים, כשבסיומם ייערך מירוץ סיכום. 




בשורה משמחת לחובבי הספורט המוטורי בקרב הצעירים: כחלק מהרצון לקדם את תרבות הספורט המוטורי בקרב דור העתיד, תציע התאחדות הספורט המוטורי קייטנה לילדים חובבי רכיבה בין גילאי 8 – 16 שנים, שיגיעו עם אופנוע בעל רישיון אפור או רישיון צהוב בתוקף (אין חובה ברישיון נהיגה ספורטיבי). ההרשמה פתוחה לכל ילד, גם למי שאינו חבר בהתאחדות או באחת מהעמותות. גם ילד שאין ברשותו אופנוע יוכל לקבל אופנוע בעלות מסובסדת בסך של 599 ₪ למשך כל תקופת הקייטנה.

הקייטנה, שתתקיים בין התאריכים ה- 20-24/08 תכלול כ- 45 ילדים שיתחלקו לשלוש קבוצות בהתאם לגיל ולרמת הרכיבה, כאשר שלוש הקבוצות יתחלפו בפעילויות שונות במהלך היום. הקייטנה תכלול כל יום חמש שעות אימון רכיבת מוטוקרוס בהדרכת מדריכים מקצועיים מובילים בענף, אימוני בריכת שחייה וחדר כושר. במקביל, במטרה לחבר את הנוער לחוויות המוטוקרוס ייהנו המשתתפים מהרצאות אורח מצד דמויות מובילות בענף בפרט ומתחום הספורט בכלל כדוגמת רוית נאור, אלון דאי, גב סלע ועוד. ביום החמישי והאחרון לפעילות יתקיים סבב תחרות במסגרת אליפות ישראל לילדים במוטוקרוס.

ילד ללא רישיון נהיגה ספורטיבית שירצה להשתתף בקייטנה על מנת ליטול חלק בתחרות ביום האחרון, יקבל שובר סבסוד מההתאחדות בסך של 250 ₪ לצורך הוצאת רישיון נהיגה ספורטיבי.




וכמה יעלה התענוג?
מחיר המחירון הרשמי של הקייטנה עומד על כ-4,000 שקל, אך יחד עם זאת, הקיטנה מסובסדת ע"י ההתאחדות ועלות ההשתתפות בה תעמוד על 1,999 ₪ לחברי עמותה מאחת מהעמותות החברות בהתאחדות. ילד שאין ברשותו אופנוע, יוכל לקבל אופנוע בתמורה ל-599 שקלים נוספים ובמידה ואין ברשותו ציוד רכיבה (חובה בקייטנה), יוכל לשכור ציוד רכיבה מתאים לתקופת הקייטנה בתמורה ל-399 שקלים נוספים. עבור מי שאינו חבר בעמותה ועדיין רוצה לקבל את הסבסוד של 50% במחיר, יוכל לעשות זאת בתמורה ל-250 שקלים דמי חברות עמותה בהתאחדות לשנת 2017.
ההשתתפות בקייטנה כוללת כיסוי ביטוח ספורט מוטורי מלא.
ההשתתפות מגיל 7 ו-9 חודשים ועד גיל 16
קישור להרשמה ופרטים נוספים לקייטנת מוטוקרוס