אביזריון משיקה אולם תצוגה חדש עם 8 עולמות תוכן

חווית אביזרים מעולם אחר: אביזריון תשיק מחר (8/9) את סניף הדגל שלה בת"א המבטיח את מגוון ציוד הרכיבה הגדול בארץ, שיוצע לרגל האירוע במבצעי ענק.

ששי כהן 07 בספט, 2016
אביזריון סניף בגין החדש

חברת "אבזריון", יבואנית ציוד הרכיבה הותיקה והגדולה בישראל, תשיק מחר (8/9) את סניף הדגל החדש שלה בת"א, המבטיח להיות אולם התצוגה הגדול מסוגו בישראל. אולם התצוגה החדש בשטח 250 מ"ר, תוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי גיא בנבנישתי ובהקמתו השקיעה החברה קרוב למיליון ש"ח.
.
הסניף החדש הממוקם בתוך סניף "עופר אבניר" בדרך בגין בת"א, יציע לדברי החברה חווית רכישת אביזרים לכל סוגי האופנועים שאיננה מוכרת בארץ, עם חלוקה לשמונה עולמות תוכן של סוגי הרכיבה השונים והצרכים הייחודים שיש לכל סגנון: כביש, שטח, ספורטיבי, קז'ואל/רטרו, מיגונים, קסדות, כפפות והנעלה. בחברה מבטיחים יותר מ-500 פריטים בחנות ואת היצע הכפפות הגדול ביותר בישראל (מעל 100 דגמי כפפות), האמורים להתאים לכל סוג של רוכב ולכל מזג אוויר. בין המותגים שישווקו בחנות נמצאים כל מותגי העילית, לרבות: Alpinestars, Shoei, Spidi, Thor, Stylmartin ועוד.אביזריון סניף בגין החדש אביזריון סניף בגין החדש
סניף הדגל החדש של אביזריון יושק מחר (חמישי ה-8/9) באירוע פתוח לקהל הרחב בין השעות 16:00-22:00 ברח' מנחם בגין 19 תל אביב. במהלך ההשקה יתקיימו מבצעי ענק על מגוון רחב של ביגוד וציוד רכיבה. כמו כן, יוצג לראשונה דגם המוטוגוצי V9 של עופר אבניר שהושק בתחילת השבוע.