אוטומוטור 2015 – הפנינג מוטורי לכל המשפחה

בעוד כשבוע תיפתח בגני התערוכה בת"א אוטומוטור 2015. בתפריט: פחות תערוכת רכב לחובבים ויותר אטרקציה לפסח למשפחות.

ששי כהן 29 במרץ, 2015
אוטומוטור 2014

27 שנים לאחר שהחלה לפעול אוטומוטור, תערוכת הרכב הישראלית, תקיים גם השנה חברת רב-מוטור היזמית את התערוכה בחול המועד פסח בגני התערוכה בתל-אביב. בדומה לתערוכה אשתקד, גם הפעם מדובר שוב בפחות תערוכת רכב אמיתית עבור קהל חובבי הרכב, ויותר הפנינג משפחתי לפסח עם שלל פעילויות לילדים הקשורות בעולם הרכב.


כמו בשנים האחרונות, גם השנה מתלווה לשם " אוטומוטור " תוספת והפעם מדובר ב" אוטומוטור עולמות הרכב " המרמז על תוכן התערוכה. בשונה מתערוכות הרכב של אוטומוטור בשנים הרחוקות יותר, אז השתתפו מרבית יבואני הרכב בתערוכה, גם השנה לצערנו, מחרימים היבואנים את תערוכת הרכב הישראלית היחידה ( ולא ניכנס כאן אם זה מוצדק או לא ) ובמקומם תרכז התערוכה אולמות שונים המיועדים לעולמות שונים בתחום הרכב.
את מרכז העניינים בתערוכת 2015 יתפסו יבואני רכבי היוקרה פרארי ומזראטי שיוצגו באולם ייחודי להם ולראשונה בארץ גם אסטון מרטין הבריטית שתחשוף לראשונה את דגמי החברה לציבור הרחב. עוד בהשקות יהיו לנד-רובר דיסקברי ספורט החדש, אופנוע הספורט קוואסאקי H2 הסופר קיצוני ומגוון דגמים המיובאים במסגרת היבוא המקביל כמו : פורד מוסטנג החדשה, פורד נוויגייטור וגם רולס רויס אחת שיובאה ביבוא אישי.
מעבר לכך, יוקצו אולמות שונים לפי עולמות רכב שונים ביניהם: אולם צה"ל ומכבי האש, אולם הטכנולוגיות והאביזרים, אולם השטח שיכלול רכבי שטח מיוחדים ועוד. לאחר יותר מ 20 שנה אוטמוטור מארחת את העולם הימי שיתפרס תחת כיפת השמיים ויוצגו בו סירות מרוץ למכירה, גלשנים וציוד לגולשים.
מחיר כרטיס כניסה לאוטומוטור 2015 יעמוד על 95 ש"ח. לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את הכרטיס ולקבל אחד נוסף חינם. כרטיס משפחתי לשני מבוגרים ושני ילדים יעלה 299 ₪. ילדים עד גיל 5 ייהנו מכניסה ללא תשלום.
תערוכת אוטומוטור 2015 תתקיים בחוה"מ פסח, 8 – 5 באפריל 2015 בין השעות 10:00 – 20:00.