אולם תצוגה ייחודי חדש ללקסוס בת"א

לקסוס השיקה אולם תצוגה חדש בת"א, ובכך נמנעה הריסת בניין הבנק לחקלאות שעמד נטוש כ-20 שנה, שיהווה מעתה גם מקום מפגש לתרבות, אמנות ואנשים.

ששי כהן 29 במאי, 2016
אולם לקסוס תל אביב. צילום: גדעון לוין gidon levin

20 שנה לאחר שעמד נטוש והוצאה עבורו תכנית הריסה, זוכה בניין הבנק לחקלאות הממוקם בפינת הרחובות קרליבך והחשמונאים ואשר הוקם בשנות ה- 50' של המאה הקודמת לעידן חדש והכרתו כאחד הבניניינים לשימור פניה של העיר תל אביב, זאת בזכות אימוץ הבניין ע"י לקס מוטורס, יבואנית מותג היוקרה לקסוס, אשר רכשה את הבניין, שיפצה אותו והשיקה בו את אולם התצוגה הרביעי שלה בארץ, והראשון בתל-אביב. באולם התצוגה החדש שולבו רהיטים שעוצבו על ידי אמן המחזור הישראלי רונן וסרמן, המכונה "אישפח", בהם "קיר חלקים" ודלפק הקבלה. במסגרת קיר החלקים, בחר וסרמן להעמיד בחזית את כל אותם חלקים שבד"כ נסתרים מהעין, כדי להדגיש את היופי שלהם ואת מלאכת המחשבת שהושקעה ביצירתם.
אולם לקסוס תל אביב. צילום: גדעון לוין gidon levin אולם לקסוס תל אביב. צילום: גדעון לוין gidon levin
לצידו של אולם התצוגה החדש והמעוצב של דגמי לקסוס, במבואת הכניסה של הבניין, בה מוקמו בעבר דלפקי הבנקאים, הקימה לקסוס אולם קונספט חדש בשם Lexus Gallery, המהווה מקום מפגש לתרבות, אמנות ואנשים. במתחם יוצגו תערוכות מתחלפות ויתקיימו אירועי תרבות שונים, בהם הרצאות, הופעות ומפגשים בנושאים שונים.
בניין הבנק לחקלאות שהריסתו נמנעה ע"י לקסוס בניין הבנק לחקלאות שהריסתו נמנעה ע"י לקסוס
אירועים אישיים באולם לקסוס ?
מאז היווסדה, חרטה לקסוס על דגלה את נושא שירות ואירוח הלקוח. המשפט "התייחס אל הלקוח כאילו היה אורח בביתך" הינו נדבך מרכזי מאמנת לקסוס, שנכתבה טרום מכירת רכבי לקסוס בעולם. "אומוטנאשי" הוא ביטוי ביפנית, המהווה את התפתחות ה"אני מאמין" בלקסוס ומבטא את הגישה והאמונה שיש להתייחס לכל לקוח, על ידי מתן שירות אישי וייחודי, המתואם לצרכי הלקוח בדיוק, יחד עם ענווה והכרת תודה מתמדת על הזכות שניתנה לנו לשרתו. על כן, יציע האולם חדר ישיבות אשר יועמד לטובת לקוחות לקסוס, אשר יוכלו לעשות בו שימוש ולקיים בו פגישות עסקיות פרטיות מעת לעת בהתאם לצרכיהם וכן לערוך במקום מסיבות יום הולדת או ימי נישואין.
" קיר החלקים " באולם לקסוס תל אביב. צילום: גדעון לוין gidon levin " קיר החלקים " באולם לקסוס תל אביב. צילום: גדעון לוין gidon levin