אופל אדם אוטומטית בישראל

אופל אדם אוטומטית מצטרפת לקטגוריית המיני פרימיום ומבטיחה לצד איכות גבוהה ואבזור עשיר, תג מחיר תחרותי שיחל ב- 91,990 ש"ח.

ששי כהן 12 במרץ, 2015
אופל אדם אוטומטית

חברת ש.י.ר רכב מקבוצת שלמה, יבואנית רכבי אופל בישראל, מרחיבה את היצע משפחת האדם ומתחילה בשיווק אופל אדם גם בגרסה אוטומטית, שאמורה להזניק משמעותית את מכירות הדגם, ולהתחרות בקטגוריית המיני פרימיום בישראל. לדברי אילן טל, מנכ"ל אופל בישראל, – בשעה שכל מיני יבואנים מהמזרח מציגים את רכביהם הקטנים כדגמי פרימיום ( עם כוונה ברורה ליונדאי I20 החדשה ש.כ ), לנו יש פרימיום אמיתי עם איכות גרמנית מוקפדת ותא נוסעים איכותי ומאובזר באמת, שעונדת מחיר תחרותי, בין השאר הודות לשער היורו הנוח.


אופל אדם אוטומטית- באמת חצופה- יש הוראות קפדניות לעיתונאים...

אופל אדם אוטומטית- באמת חצופה- יש הוראות קפדניות לעיתונאים…


גרמניה יפה וחצופה
לצד עיצוב מודרני ומסובב ראשים, תוצע אופל אדם ביותר מ-100 אפשרויות התאמה אישית של הדגם, הכוללים 30 צבעי מרכב, גג, מראות צד וחישוקי גלגלים, ובתוך תא הנוסעים, התאמה של צבעי הפנים וריפודי הרכב לצבעים החיצוניים. האדם האוטומטית מצוידת באותו מנוע מוכר בנפח 1.4 ליטר 87 כ"ס, המשוך לתיבת הילוכים אוטומטית -רובוטית עם מצמד בודד ומציעה תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 13.9 שניות, מהירות מירבית של 178 קמ"ש ותצרוכת דלק נאה של 21.3 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. למעט גרסת הבסיס, כל הגרסאות יוצעו כסטנדרט עם מערכת Start/Stop החוסכת עד 10% בצריכת הדלק. באופל מצהירים גם על מנוע ידידותי במיוחד לסביבה התואם את תקן יורו 6 ובעל דרגת זיהום נאה של 3 בדגם עם מערכת ה- Start/Stop או 4 בדגם ללא המערכת.
אופל אדם אוטומטית

אופל אדם אוטומטית


אבזור הרכב כולל כסטנדרט: מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, חיבורי AUX ו- USB, דיבורית BT מקורית, הגה בציפוי עור, 6 כריות אוויר, חישוקי גלגלים קלים, נעילה מרכזית והרמת חלונות מקוריים בשלט הרכב, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מחשב דרך,תאורת יום קדמית, דיפוני Decor צבעוניים בתא הנוסעים, הגה כח עם תכונת CITY לעיר, ועוד.
מחיר אופל אדם אוטומטית יחל ב-91,990 ש"ח ויגיע עד 99,990 ש"ח לדגם המאובזר ביותר הכולל גם שילוב צבעים, מערכת מולטימדיה מקורית, עדכונים קוסמטיים וחישוקי "17 ספורטיביים.
אופל אדם אוטומטית

אופל אדם אוטומטית


אופל אדם משווקת בישראל כמעט שנה בגרסה ידנית ולא זכתה עד כה להצלחה עם 50 יחידות בלבד שעלו לכביש עקב תג מחיר גבוה יחסית שהחל ב-100 אלף שקל. האדם האוטומטית שמצטרפת היום להיצע, צפויה להימכר במספרים גבוהים עם תחזית יבואן לקרוב ל – 1,000 יחידות בשנה, כאשר חלקן יגיעו מהמתחרות כמו פיאט 500 שמכרה כאן כ-1,200 יחידות בשנה החולפת, אאודי A1, ומיני ONE, וחלקן כלקוחות חדשים שמחפשים רכב אורבני איכותי, סטייליסטי וחסכוני. לצידה תמשיך להימכר אופל אדם גם בגרסה ידנית שתזכה למחיר נמוך יותר בבערך 12,000 ש"ח לעומת הגרסה האוטומטית. ( מחיר סופי לא נקבע ).