אופל אדם בישראל

יבואנית אופל חשפה הבוקר בתערוכת אוטומוטור 2014 את אופל אדם החדשה, עימה תתחרה בשוק מכוניות המיני האופנתיות במחיר החל מ- 98,900 ש"ח.

ששי כהן 16 באפר, 2014

יבואנית אופל מצטרפת לראשונה לסגמנט מכוניות המיני הסטייליסטיות, והשיקה הבוקר עם פתיחת תערוכת אוטומוטור בת"א את אופל אדם החדשה, לצידו של רכב הפנאי אופל מוקה ששיווקם מתחיל כעת בישראל.
לצד עיצוב חיצוני ופנימי מפתה וצעיר , עם מגוון אפשרויות לבחירת צבעים , חישוקי גלגלים , ומגוון עיצובים שונים לתא הנוסעים , מציע אופל אדם מרכב 3 דלתות ומידות צנועות המתאימות לתנועה עירונית אידיאלית . אורך הרכב : 3.7 מטר ורוחבו 1.72 מטר , ובסיס הגלגלים שלו עומד על 231 ס"מ, האמורים לספק מרווח סביר עבור ארבעה נוסעים.

אופל אדם

אופל אדם


בשלב הראשון תוצע אופל אדם בישראל עם מנוע 1.4 ליטר 85 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיצה האדם ל- 100 קמ"ש תוך 12.5 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 175 קמ"ש. תצרוכת הדלק שלה נאה ועומדת על 19.6 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, הודות בין השאר למערכת Start/Stop המוצעת כסטנדרט ברכב. הרכב גם נחשב לידידותי יחסית לסביבה עם דרגת זיהום 4.


אבזור הרכב כולל כסטנדרט : 6 כריות אוויר, מערכת סיוע לזינוק בעליה, מתג City Mode לשליטה בקשיחות ההגה, מערכת שמע מקורית מולטימדיה בעלת מסך "7 שתוכננה מראש להסתנכרן עם ממשקי אנדרואיד ו-IOS, ומציגה גם את מסך הסמארטפון ואת מפת הדרך כאשר ניווט במערכת הונגש במיוחד לתפעול מהיר ובטיחותי. עוד בתפריט : שליטה מההגה על מערכת השמע, מחשב דרך, בקרת שיוט, חישוקי גלגלים קלים "16, חיבורי USB ו- AUX, דיבורית מקורית המציגה גם שיחות נכנסות במסך הרכב. כחלק מהניסיון לעצב רכב בהתאמה אישית , תוצע המכונית בשילוב של 13 צבעים חיצוניים, 4 צבעים מנוגדים לגג , חישוקי סגסוגת מעוצבים וגדולים ועוד.
מחיר אופל אדם 2014 יחל ב- 98,900 ש"ח.