אופל אדם רוקס בישראל – מיני קרוסאובר אופנתי

אופל אדם רוקס ( Rocks ) מציעה מראה של מיני קרוסאובר עירוני ואופנתי, המצויד בגג קנבס נפתח ובמחיר החל מ- 120 אלף שקל.

ששי כהן 15 ביונ, 2015
אופל אדם רוקס

חברת שלמה, יבואנית אופל, מרחיבה את משפחת מכונית המיני אופל אדם ומודיעה על התחלת שיווק אופל אדם רוקס ( Rocks ) בישראל, בגרסה אוטומטית, מראה דמוי קרוסאובר קשוח ותג מחיר שיחל ב- 119,990 ש"ח.



האדם רוקס לוקח את העיצוב המוכר והנאה של האדם המוכר ומשדרג אותו במראה כאילו פנאי-שטח הכולל : פגושים חדשים מלפנים מאחור עשויים פלסטיק שחור ועמיד המוסיפים 5 ס"מ לאורכה של המכונית, סט חצאיות צד, חיפויי בתי גלגלים מודגשים, גג קנבס נפתח חשמלית ההופך את האדם Rocks למכונית קבריולט קטנה ועוד.

אופל אדם רוקס

אופל אדם רוקס


הדגם ישווק בארץ בשלב הראשון עם אותה יחידת כח מוכרת הכוללת: מנוע 1.4 ליטר 87 כ"ס וגיר אוטומטי- רובוטי המציעים צריכת דלק נמוכה של כ-21 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לפי נתוני היצרן. דגמי המנוע 1.0 ליטר טורבו 3 צילינדרים החדש נותרו לעת עתה בחו"ל ויגיעו ככל הנראה בעתיד לארץ.
הדגם ישווק עם אבזור סטנדרטי הכולל: מערכת שמע מקורית עם שליטה מלאה מההגה, גלגל הגה מצופה עור, חלונות חשמליים, דיבורית בלוטות' מובנית ,נעילה מרכזית בשלט, מראות מתכווננות חשמלית, בקרת שיוט, מחשב דרך וחישוקים קלים ומעוצבים בקוטר "16. מחיר אופל אדם רוקס הבסיסית נקבע על 119,990 ש"ח.
אופל אדם רוקס

אופל אדם רוקס


כאופציה, יוצעו 2 חבילות אבזור נוספות : " מפנקת " הכוללת בנוסף את מערכת ה-Intelink, מערכת המולטימדיה המתקדמת של אופל המשלבת מסך מגע "7, נגן מדיה עם שישה רמקולים ודיבורית בלוטות' מובנית, נוסף לחישוקים קלים בקוטר 17 אינטש. כל זאת במחיר של 124,990 ₪, וחבילת אבזור "היוקרתית" כוללת מושבים ספורטיביים בריפוד משולב בד ועור איכותי, לצד חישוקים ספורטיביים וקלים בקוטר 18 אינטש עם אפשרות התאמת צבעים לצבע המרכב, בקרת אקלים,  זאת במחיר של 129,990 ₪