אופל אדם רוקס תוצג בז'נבה

אופל מרחיבה את משפחת האדם ומוסיפה גרסת קרוסאובר קומפקטית במיוחד להיצע הכוללת מרכב מעט גבוה יותר, עיצוב קרבי ומנוע טורבו 1.0 ליטר חדש.

ששי כהן 22 בפבר, 2014

חברת אופל מרחיבה את משפחת מכונית המיני היוקרתית אופל אדם ותציג בתערוכת ז'נבה את אופל אדם רוקס ( Rocks ) המהווה לטענת אופל סגמנט חדש של קרוסאוברים 3 דלתות בעלי מרכב מתחת ל- 4 מטרים אורך ( סב"כ 3.74 מטר ).
האדם רוקס לוקחת את העיצוב המוכר והנאה של האדם הרגילה ומשדרגת אותו עם מראה כאילו שטח הכולל סט חצאיות צד, חיפויי בתי גלגלים ופגושים ספורטיביים. בנוסף, צומח מרכב הרכב בגובה עם תוספת של 15 מ"מ, האמורה לשפר קלות את יכולת השבילים של הרכב. כאופציה, ניתן יהיה להזמין את הרכב גם עם גג בד נפתח חשמלי העושה זאת תוך 5 שניות בלבד. בתוך תא הנוסעים, ממשיכה האדם רוקס להציע את אותו עיצוב שובב וצעיר של הדגם הרגיל, עם שינויים קלים יחסית וקצת יותר מראה יוקרתי.


אבזור הרכב יכלול את מערכת ה- IntelliLink החדשה של אופל הכוללת מסך מגע "7 השולט על מספר מערכות הרכב ובעל קישוריות לסמארטפון האישי שלכם ומציג גם את הודעות ה- SMS שלכם בצג הרכב. בנוסף, מבטיחים באופל גם מערכת חנייה אוטומטית שתעזור לכם לבצע חניה מושלמת ומספר שילובי צבעים בתא הנוסעים למראה ייחודי וסטייליסטי.

אופל אדם רוקס

אופל אדם רוקס


מתחת למכסה המנוע, רושמת אופל אדם רוקס חידוש ממשי עם ציודה של המכונית כאופציה במנוע ה- 1.0 ליטר טורבו 3 צילינדרים החדש שאמור לשרת דגמים נוספים של החברה. המנוע יוצע בשתי גרסאות הספק : 90 / 115 כ"ס המשודכות לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים ויציע תצרוכת דלק מרשימה עם הצהרה על 23.25 ק"מ לליטר בממוצע, לצד פליטת CO2 נמוכה במיוחד. באופל מבטיחים גמישות של המנוע ופעולה חלקה בזכות תכנון יעיל המונע רעידות המלוות מנועי 3 צילינדרים. לצידו של המנוע החדש ישווק הרכב גם עם מנועי 1.2 ו- 1.4 ליטר אטמוספרים בהספקים של 70-115 כ"ס.
אופל אדם רוקס תוצג בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת חודש מרץ. לארץ עדיין לא ידוע אם יגיע, במיוחד שאופל אדם היתה אמורה כבר לנחות כאן ושיווקה נדחה מספר פעמים.


אופל אדם רוקס

אופל אדם רוקס