אופל אדם תיחשף רשמית בתערוכת פאריס

מכונית המיני האופנתית של אופל , תיחשף בחודש הבא , ובמקביל תעלה לכבישים באירופה. בארץ בתחילת 2013. ייחודיות , הוא שם המשחק באופל אדם החדשה שתיחשף בחודש הבא . היצרנית הגרמנית מצטרפת למכוניות המיני האופנתיות ותציג את אופל אדם ( הנקראת ע"ש אדם אופל , מייסד החברה ) כמתחרה לפיאט 500 , מיני BMW וסיטרואן…

ששי כהן 16 באוג, 2012
אופל אדם

מכונית המיני האופנתית של אופל , תיחשף בחודש הבא , ובמקביל תעלה לכבישים באירופה. בארץ בתחילת 2013.

ייחודיות , הוא שם המשחק באופל אדם החדשה שתיחשף בחודש הבא . היצרנית הגרמנית מצטרפת למכוניות המיני האופנתיות ותציג את אופל אדם ( הנקראת ע"ש אדם אופל , מייסד החברה ) כמתחרה לפיאט 500 , מיני BMW וסיטרואן DS3 .
לצד עיצוב חיצוני ופנימי מפתה וצעיר , עם מגוון אפשרויות ענק לבחירת צבעים , חישוקי גלגלים , ומגוון עיצובים שונים לתא הנוסעים , מציע האדם מרכב 3 דלתות ומידות צנועות המתאימות לתנועה עירונית אידיאלית . אורך הרכב : 3.7 מטר ורוחבו 1.72 מטר , והוא מציע בסיס גלגלים של 231 ס"מ .
היצע המנועים בשלב הראשון , יכלול שלושה : 1.2 ליטר 70 כ"ס , ו- 1.4 ליטר בהספקים של 87, 100 כ"ס , כאשר כולם משודכים לתיבות הילוכים ידניות בלבד . באופל מבטיחים שתוצג בסמוך להשקה , גם גרסת טורבו חזקה עם גיר 6 הילוכים , אשר תקדים גם גרסה אוטומטית כפולת מצמדים .
באופל מבטיחים שהאדם תהיה מיוחדת ותוכל להתאים לעיצובו האישי של כל רוכש , אשר יוכל לעצב את רכב החלומות שלו באמצעות תכנה וירטואלית . בנוסף, יכלול הרכב מערכת מתקדמת הכוללת מסך "7 , ואפשרות התמשקות לטלפון הסלולרי של בעלי הרכב והצגת האפליקציות ותפעולן על גבי מסך המגע .
אופל אדם תוצג רשמית בתערוכת פאריס בחודש הבא , בביתן בו יוצגו מגוון גדול של דגמי הרכב ,שעוצבו בסגנונות שונים . מאופל ישראל נמסר כי האדם תגיע לארץ בתחילת 2013.

עוד מחדשות רכב