מבין שלושת דגמי אופל שהושקו ע"י קבוצת שלמה , דווקא האינסיגניה מציעה יתרון אמיתי על המתחרות.
ההשקה המחודשת של דגמי אופל בישראל , מלווה בצדק ברעש רב בתקשורת. המותג קם לתחיה בארץ , נהנה ממגוון דגמים חדשים ולדברי היבואן יכבוש תוך 3 שנים את המקום החמישי בטבלת המכירות. בהחלט שאפתני.
למרות ששני כלי הרכב שאמורים להיות אחראים למהפך : אופל קורסה לשוק הסופרמיני ואופל אסטרה לשוק המשפחתיות , דווקא האינסיגניה המכוונת לפלח מכוניות המנהלים , מציעה תחרות אמיתית בשוק הרכב הישראלי ומחיר יוצא דופן לסגמנט.
לצד העיצוב החיצוני והפנימי הנאה, מידות הרכב הגדולות עם 4.83 מטר אורך, 1.85 מטר רוחב , 1.49 מטר גובה ובסיס גלגלים של 273 ס"מ , נהנית האינסיגניה מיחידת כח מרשימה הכוללת מנוע בנזין 2 ליטר טורבו בעל הספק של 220 כ"ס ב 5,300 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים . הביצועים מרשימים מאוד לסגמנט עם תאוצה ל 100 קמ"ש תוך 7.8 שניות בלבד ומהירות מרבית של 240 קמ"ש , אשר מאפילים אפילו על מכוניות כמו אלפא 159 הספורטיבית.
בס
עיף האבזור מגיעה האינסיגניה עם מפרט מלא הכולל כסטנדרט : בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחים ליושבים מאחור, מחשב דרך, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, בקרת שיוט, כסא נהג חשמלי,מראות צד מחוממות ומתקפלות חשמלית וחישוקים קלים " 17 . האבזור הבטיחותי מלא עם 6 כריות אוויר ובקרת יציבות ולמכונית ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
באירופה , מתחרה האינסיגניה במכוניות כמו אודי A4 ,אלפא רומיאו 159 וב.מ.וו. סדרה 3 . אם נשווה את מחירה לדגמים הנ"ל בארץ , נראית האינסיגניה פתאום כסוג של מציאה .
עם תג מחיר של 174,990 לדגם הסדאן, 177,990 ש"ח לדגם ה 5 דלתות ו- 184,990 ש"ח לדגם הסטיישן , זולה המכונית בעשרות אלפי ש"ח ממחיריהם הבסיסיים של המתחרות אשר מצוידות במנועים חלשים בהרבה, למעט האלפא 159 . במקרה הנ"ל מוענק לכם מחיר חדירה מצוין אשר מראה על תחרות אמיתית בשוק ועל ניסיון למצוא חן בעיקר בעיני לקוחות פרטיים ופחות לציי הרכב .