אופל אינסיגניה OPC בארץ

יבואנית אופל סיימה את תהליך התקינה והרישוי של גרסת ה- OPC הספורטיבית של האינסיגניה . משלוח ראשון יגיע בסוף החודש . במחיר החל מ 365,000 ש"ח קבוצת שלמה , יבואנית אופל החדשה , ממשיכה בהרחבת היצע הדגמים ותחל כבר בסוף החודש לשווק את האינסיגניה OPC , גרסת הביצועים החמה של מכונית המנהלים . בימים האחרונים…

ששי כהן 29 ביונ, 2011
אופל אינסיגניה OPC בארץ

יבואנית אופל סיימה את תהליך התקינה והרישוי של גרסת ה- OPC הספורטיבית של האינסיגניה . משלוח ראשון יגיע בסוף החודש . במחיר החל מ 365,000 ש"ח

קבוצת שלמה , יבואנית אופל החדשה , ממשיכה בהרחבת היצע הדגמים ותחל כבר בסוף החודש לשווק את האינסיגניה OPC , גרסת הביצועים החמה של מכונית המנהלים . בימים האחרונים סיימה היבואנית תהליך תקינה ורישוי לקראת תחילת השיווק בשבועות הקרובים.
ה OPC מצוידת במנוע בנזין V6 טורבו בנפח 2.8 ליטר , בעל הספק של 325 כ"ס ו – 44.4 קג"מ ב- 5,250 סל"ד . בשונה מהמקובל , מצוידת המכונית דווקא בתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים במקום ידנית ולטובת אחיזת הכביש , מצוידת המכונית בהנעה כפולה ובדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני . הביצועים מפתים ביותר עם 6.3 שניות בתאוצה ל 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 250 קמ"ש.
ברשימת האבזור ניתן למצוא שלל מערכות טכנולוגיות הכוללות 3 תוכניות נהיגה : סטנדרט , ספורט ו- OPC הקיצונית , אשר משנות את תגובות המצערת, ההגה,ההילוכים והמתלים בהתאם לתוכנית . לטובת השלמת החבילה הספורטיבית , מצוידת המכונית במושבי עור מאווררים וספורטיביים מתוצרת ריקארו , חישוקי "20 ספורטיביים , דוושות אלומיניום מחוררות , מערכת שמע משודרגת מתוצרת אינפיניטי ועוד.
מחיר אופל אינסיגניה OPC נקבע על 365,000 ש"ח וניתן לבצע כבר הזמנות לקראת אספקות ראשונות בסוף החודש.