אופל אסטרה החדשה 2016 נחשפת בפרטים ראשונים

אופל אסטרה החדשה תהיה קטנה יותר אך מרווחת מבעבר, קלה משמעותית, חזקה, מאובזרת וחסכונית מהדור הנוכחי. תגיע לישראל כנראה בתחילת 2016.

ששי כהן 01 ביונ, 2015
אופל אסטרה החדשה 2016

חברת אופל חושפת פרטים ראשונים על אופל אסטרה החדשה לשנת 2016 שתיחשף רשמית לציבור בתערוכת הרכב של פרנקפורט בספטמבר. הדור החדש והחמישי של האסטרה, יחליף את הדור הנוכחי שהוצג בשנת 2009 והגיע לארץ בשנת 2011 עם מעבר היבוא של דגמי אופל מחברת UMI לקבוצת שלמה. יחד עם זאת, באופל מתייחסים לדגם כדור 11 של המכונית המשפחתית שהחלה את דרכה בשנת 1936 כאופל קאדט, והמשיכה כאופל אסטרה החל מ- 1991. בסה"כ ייצרה אופל מדגמי הקדאט והאסטרה כ- 24 מיליון מכוניות במהלך השנים, מה שהופך את המשפחתית הקומפקטית של אופל לדגם הנמכר ביותר בהסטוריה של אופל בעולם.



אופל אסטרה החדשה זוכ לעיצוב חדש לחלוטין, שללא ספק יהפוך אותה לאחת המשפחתיות היפות בקטגוריה. הדגם זוכה לשלדה חדשה ומידות מעט קומפקטיות מבעבר עם צמצום אורך המכונית בכמעט 5 ס"מ, אך לדברי החברה, תא הנוסעים יהיה מרווח מהדגם הנוכחי הודות לתכנון חדש וחכם יותר. מעבר לכך, מדובר במכונית שתהיה קלה משמעותית מהדור הנוכחי עם צמצום של 120-200 ק"ג בהתאם לדגמים, מה שאמור לסייע לביצועים טובים יותר, לצד תצרוכת דלק ופליטת מזהמים נמוכה יותר.

אופל אסטרה החדשה 2016

אופל אסטרה החדשה 2016


בתוך תא הנוסעים זוכה האסטרה החדשה לעיצוב חדש ומודרני, המטפל באחת מנקודות התורפה העיקריות של הדגם הנוכחי שסבל מסביבת נהג עמוסה מתגים שאיננה ידידותית לנהג. בדגם החדש, מאמצת האסטרה את הסגנון החדש בעולם הרכב הכולל צמצום משמעותי של מספר המתגים, לצד צג מגע גדול השולט על מספר מערכות הרכב. התוצאה על-פי התמונות שנחשפו עד כה, נראית מרשימה מאוד. מעבר לכך, מבטיחים בחברה שדרוג האבזור, עם מערכת המולטימדיה החדשה IntelliLink התומכת במערכות ההפעלה של אנדרואיד ואפל ומאפשרת שימוש נרחב באפליקציות ( כולל Whatsapp ) על גבי מסך הרכב. מעבר לכך, אמורה המכונית להיות יותר בטיחותית הודות לשלל מערכות בטיחות שיוצעו כאופציה לרבות מערכת בלימה אוטומטית, מערכת התראה על סטייה מנתיב ועוד.
אופל אסטרה החדשה 2016

אופל אסטרה החדשה 2016


היצע המנועים יכלול דגמי בנזין ודיזל בהספקים של 95-200 כ"ס, כאשר לצד אימוץ באירופה של מנוע הטורבו 1.0 ליטר 105 כ"ס, הדגם העיקרי בארץ יהיה גרסת ה- 1.4 ליטר טורבו החדשה שמפיקה כעת 145 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, ותוצע בשילוב לתיבה אוטומטית.
אופל אסטרה החדשה תיחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר ותגיע לארץ כנראה בתחילת 2016.