אופל זאפירה 2017 – מתיחת פנים מקיפה

אופל תציג בתערוכת פאריס שתיפתח בסוף החודש את הזאפירה החדשה, המציעה עיצוב מעודכן, שלל מערכות בטיחות מתקדמות ועדכון ליחידות ההנעה.

ששי כהן 22 בספט, 2016
אופל זאפירה 2017

5 שנים לאחר שהוצג הדור השלישי והנוכחי של אופל זאפירה, זוכה המיניוואן 7 מקומות הקומפקטי של החברה למתיחת פנים מקיפה שמריקה לו רעננות מול המתחרים החדשים בקטגוריה. הדגם יוצג בתערוכת פאריס שתיפתח בסוף החודש וצפוי להגיע לארץ במהלך 2017.

בשונה מחלק מהמתחרים החדשים בקטגוריית ה- 7 מושבים המאמצים את מראה הפנאי-שטח החביב כיום על הרוכשים הפוטנציאלים, כמו פיג'ו 5008 החדשה, סקודה קודיאק ואחרים, שומר הזאפירה המחודש על המראה המיניוואני הקלאסי, אך לקוח אותו צעד קדימה עם אימוץ חזית חדשה לרכב בסגנון שפת העיצוב החדשה של אופל, אותה ראינו גם באסטרה החדשה.אופל זאפירה 2017 אופל זאפירה 2017
בתוך תא הנוסעים מציעה הזאפירה החדשה סביבת נהג מעודכנת, הכוללת את מערכת המולטימדיה IntelliLink 4.0 החדשה של אופל, הכוללת מסך מגע "7 ותמיכה נרחבת בסמארטפונים עם תאימות לאפל CarPlay ואנדרואיד אוטו, ותמיכה נרחבת במספר מערכות של הרכב, המפחיתה משמעותית את מספר המתגים בלוח השעונים. באופל מבטיחים 7 מושבים בעלי שלל אפשרויות התאמה אישית להשגת נוחות מושלמת, לצד שימושיות טובה עם 30 תאי אחסון הפזורים בחלל הרכב ותא מטען נדיב בנפח 710 ליטר, במידה ומשתמשים רק בחמישה מושבים.אופל זאפירה 2017 אופל זאפירה 2017
הזאפירה החדשה עושה גם קפיצת דרך מרשימה בתחום הבטיחות, עם אימוץ שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות: מערכת התרעה על סטיה מנתיב, מערכת התרעה על סכנת התנגשות מלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות גבוהים אוטומטית ועוד. היצע המנועים לא פורסם לעת עתה, אולם סביר שבארץ יאמץ הדגם המרכזי את מנוע הטורבו 1.4 ליטר 150 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.
מאז הוצג הדור הראשון של אופל זאפירה בעולם בשנת 1999, מכרה אופל בעולם כ-2.7 מיליון מדגמי הזאפירה.