אופל קארל מצטרפת לסגמנט המיני הזולות

אופל קארל תצטרף לסגמנט המיני הפורח ותצויד במנוע 1.0 ל' 3 צילינדרים 77 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. בישראל בסוף 2015.

ששי כהן 03 בדצמ, 2014
אופל קארל

אופל חשפה בגרמניה את אופל קארל- תאומתה של ווקסהול ויוה, המצטרפת לסגמנט המיני הפורח ותתחרה בארץ בדגמים כמו קיה פיקנטו, יונדאי I10, פיג'ו 108 ואחרות. הדגם החדש נקרא ע"ש בנו של מייסד אופל ומעוצב בהתאם שלפת העיצוב הנוכחית של אופל, אותה ראינו באדם ובקורסה החדשה.



בשלב הנוכחי, באופל לא מנדבים יותר מדי נתונים למעט הצהרה על אורך של 3.68 מטר ומקום לחמישה נוסעים. בחזיתה של הקארל שוכן מנוע בנזין חדש שפותח במיוחד לדגם, בנפח של 1.0 ליטר ו- 3 צילינדרים, המפיק 77 כ"ס ויוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים או אוטומטית 4 הילוכים. לדברי אופל הקארל תהיה זריזה מאוד וחסכונית במיוחד בדלק, הודות למנוע החדש.

אופל קארל

אופל קארל


אופל קארל גם תזכה לאבזור נדיב ( חלקו יוצע כאופציה ), הכולל : מערכת לסיוע בזינוק בעליה, מערכת CITY המתגברת את ההגה בנסיעה עירונית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, סייען חנייה, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, חימום הגה ומושבים קדמיים ועוד.
מחיר אופל קארל יהיה נמוך מ-10,000 יורו באירופה. מיבואנית אופל נמסר כי הקארל תגיע לישראל ברבעון האחרון של 2015.


אופל קארל

אופל קארל