אופל קורסה החדשה בישראל

אופל קורסה החדשה תשווק בישראל בדגמי 1.4 ליטר ותיבות הילוכים ידנית, רובוטית ואוטומטית במחיר החל מ- 89,990 ש"ח.

ששי כהן 26 באפר, 2015
אופל קורסה החדשה

חברת ש.י.ר "שלמה", יבואנית אופל, מודיעה היום על התחלת שיווק אופל קורסה החדשה בישראל, המחליפה את הדגם היוצא ששווק כאן ב-4 שנים האחרונות ותתחרה בקטגוריית הסופר-מיני הפורחת ובדגמים חדשים כמו יונדאי I20 החדשה, סקודה פאביה וטויוטה יאריס. הקורסה החדשה תשווק בדגמי 3 ו- 5 דלתות, עם אבזור עשיר מבעבר ותג מחיר תחרותי בדגם האוטומטי- רובוטי.



הדור החמישי של הקורסה שומר על קווי העיצוב העיקריים של הקורסה היוצאת, אך מיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של החברה הכוללת חזית חדשה ומודרנית לרכב המזכירה את אופל אדם. חלקה האחורי של המכונית, עוצב גם הוא מחדש ומזכיר דגמים נוספים של החברה ובראשם את האסטרה. למרות מידות דומות למדי לדור היוצא, מבטיחים באופל תא נוסעים מרווח ושימושי יותר הודות לתכנון חדש.

אופל קורסה החדשה

אופל קורסה החדשה


בתוך תא הנוסעים, זוכה הקורסה החדשה לסביבת נוסעים משודרגת משמעותית מהדור היוצא עם עיצוב מודרני ונאה לעין והבטחה לשיפור באיכות החומרים וההרכבה. הדגם ישווק בארץ ברמת הגימור " Enjoy " הכוללת אבזור עשיר כסטנדרט עם : 6 כריות אוויר, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה, יציאות USB ו- AUX, דיבורית BT + ממשק הזרמת מוסיקה BT, הגה מצופה עור,חיישני לחץ אוויר, מערכת לסיוע בזינוק בעליה ובקרת שיוט עם מגביל מהירות.
מתחת למכסה המנוע, מצוידת אופל קורסה החדשה במנוע בנזין 1.4 ליטר 100 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים, או אוטומטית רובוטית עם מצמד בודד ובדגם הבכיר בגרסה אוטומטית פלנטרית חדשה עם 6 הילוכים. הדגם יציע שיפור ניכר בצריכת הדלק עם הצהרת יצרן על 20 ק"מ לליטר בדגם הרובוטי ו- 16.6 ק"מ לליטר בממוצע בדגם האוטומטי.
אופל קורסה החדשה ( 3 דלתות )

אופל קורסה החדשה ( 3 דלתות )


מחירי אופל קורסה יחלו ב-89,900 ש"ח לדגם הידני שיהיה יקר מהממוצע בקטגוריה, ו- 94,990 ש"ח לדגם האוטומטי הרובוטי ו- 103,990 ש"ח לדגם האוטומטי פלנטרי ממוצעים לקטגוריה. לצידם תשווק גם גרסת 3 דלתות אוטומטית במחיר של 94,990 ש"ח.