אופל קורסה 2011

בתזמון מושלם להתחלת שיווק אופל בישראל ע"י קבוצת שלמה , עוברת הקורסה מתיחת פנים קלה. תגיע אלינו בינואר 2011 . רגע לפני תחיית מותג אופל בישראל עם העברת זיכיון היבוא לקבוצת שלמה , מפרסמת אופל פרטים ראשונים על הקורסה 2011 שזכתה למתיחת פנים קלה . עיקר השינוי בדגם המחודש כולל חזית חדשה ומודרנית יותר לרכב…

ששי כהן 24 בנוב, 2010

בתזמון מושלם להתחלת שיווק אופל בישראל ע"י קבוצת שלמה , עוברת הקורסה מתיחת פנים קלה. תגיע אלינו בינואר 2011 .

רגע לפני תחיית מותג אופל בישראל עם העברת זיכיון היבוא לקבוצת שלמה , מפרסמת אופל פרטים ראשונים על הקורסה 2011 שזכתה למתיחת פנים קלה .
עיקר השינוי בדגם המחודש כולל חזית חדשה ומודרנית יותר לרכב הכוללת יחידות תאורה , גריל ופגוש חדש המיישרים קו עיצובי עם משפחת דגמי אופל החדשים . בחלקה האחורי של המכונית , זוכה הקורסה לעדכונים קלים יותר ובתוך תא הנוסעים , נרשמות נגיעות עיצוב קלילות עם מערכת מולטימדיה חדשה בדגמים המאובזרים , ריפודים בעיצוב חדש וזהו פחות או יותר .
לארץ תמשיך להגיע הקורסה עם אותה יחידת כח מוכרת בנפח 1.4 ליטר , 100 כ"ס וגיר אוטומטי וביצועים קצת עצלים עם 14.8 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 168 קמ"ש. באירופה לעומת זאת , תוצע גם גרסת דיזל 1.3 ליטר, 95 כ"ס, ידנית חדשה וחסכונית מסדרת ecoFLEX , המצוידת במערכת ה Start/Stop ומציעה צריכת דלק פנטסטית של 27.7 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת CO2 מצוינת של 95 גרם לק"מ בלבד.
באופל מקווים שרענון הקורסה יתרום למכירות הדגם המאוד חשוב לחברה , ממנו נמכרו בכל אחת מהשלוש שנים האחרונות כ 400,000 מכוניות בעולם ואשר מחזיק ביותר מרבע מסך המכירות של מותג אופל .
אופל קורסה החדשה צפויה להגיע לארץ כבר בינואר 2011 עם התחלת השיווק ע"י היבואנית החדשה , קבוצת שלמה , אשר לפי הבטחותיה כנראה ותעיר סוף סוף את מותג אופל לתחיה בארץ לאחר שכמעט נעלם כליל תחת היבואנית היוצאת UMI . המחיר עדיין לא ידוע , אך צפוי להיות תחרותי .