אופל קורסה GSi חוזרת

בחזרה לשנות ה-90…לאחר שהאינסיגניה GSI רשמה פתיחה מוצלחת, מודיעה אופל על חזרתה של הקורסה GSi לשוק לקראת סוף השנה, כמחליפה (חלשה יותר) לקורסה OPC, אך במחיר שאמור להיות תחרותי יותר.

ששי כהן 21 במרץ, 2018
אופל קורסה GSi

25 שנה לאחר שהגיחה לחיינו בשנת 1993 אופל קורסה GSi, גרסת ה-3 דלתות הספורטיבית של הקורסה משנות ה-90, מודיעה היום אופל על חזרתה של המכונית לשוק, אשר תצטרף לאינסיגיניה GSi שכבר זוכה למחמאות.



.
הקורסה GSi החדשה תחליף את דגם ה- OPC שמשווק בשנים האחרונות כדגם הקצה של מכונית הסופר-מיני, וכמוה תיוצר רק בגרסת 3 דלתות ספורטיבית למראה, הנהנית מעיצוב קרבי ומפתה, הכולל בין השאר סט חצאיות, חישוקי "18 קרביים, ספויילר בולט ועוד. בשלב הנוכחי החברה לא חושפת את הפרטים המכאניים של הרכב, אולם לפי ההערכות בשוק, הדגם יסתפק ביחידת כח צנועה מזו של ה-OPC בעלת 200 הסוסים, ויכלול ככל הנראה מנוע טורבו 1.4 ליטר 150 כ"ס וגיר ידני 6 הילוכים, שיציעו ביצועים סבירים ביחס לנהוג כיום, עם תאוצה ל-100 שניות בקצת פחות מ-9 שניות.

אופל קורסה GSi

אופל קורסה GSi


בתמורה לגרסה המתונה יחסית בביצועים, צפוי לפי הודעת היצרן מחיר נגיש יותר, שיקרב את הדגם לקהל רחב בהרבה מה-OPC. מעבר לכך, תכלול ה- GSi החדשה תא נוסעים ספורטיבי, עם מושבי ספורט מתוצרת ריקארו, דוושות ספורטיביות מחוררות, הגה ספורטיבי ושלל קישוטים קוסמטיים להעצמת האווירה. בתחום הבידור, יוצע הרכב עם מולטימדיה חדשה עם תמיכה באפל Car Play ואנדרואיד אוטו כסטנדרט.
אופל קורסה GSi החדשה תגיע לשווקים באירופה לקראת סוף השנה וייתכן ונראה אותה בארץ בתחילת 2019.