אופל קורסה OPC החדשה

אופל תציג בחודש הבא בז'נבה את הקורסה OPC החדשה המצוידת במנוע 1.6 ליטר 207 כ"ס, גיר ידני וביצועים לוהטים. בישראל בהמשך השנה.

ששי כהן 09 בפבר, 2015
אופל קורסה OPC החדשה

אופל מרחיבה את משפחת הקורסה החדשה ותחשוף בחודש הבא בתערוכת ג'נבה את אופל קורסה OPC החדשה, גרסת הביצועים החזקה של מכונית הסופר מיני של החברה. הדגם החדש שומר על קווי העיצוב המוכרים של הדגם היוצא, אך מיישר קו עם הדור החדש ומאמץ את החזית החדשה שזוכה למראה קרבי יותר בגרסת הביצועים. באופל מבטיחים גרסה קיצונית מבעבר עם הבטחה לחווית נהיגה מסעירה יותר. לשם כך, לצד העיצוב הקרבי, מצוידת המכונית במרכב מונמך יותר, בלמים חזקים יותר ומערכת בולמים ספורטיבית של חברת קוני.



מתחת למכסה המנוע זוכה ה- OPC החדשה למנוע טורבו 1.6 ליטר המפיק עתה 207 כ"ס ( תוספת של 15 כ"ס ), המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים ומבטיח תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 6.8 שניות ( קיזוז של 0.4 שניות ) ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. כחלק מהמאמץ להיות ידידותית יותר לסביבה, מציעה המכונית תצרוכת דלק של 13.3 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת מזהמים נמוכה יותר .

אופל קורסה OPC החדשה

אופל קורסה OPC החדשה


בתוך תא הנוסעים זוכה המכונית לתא הנוסעים החדש של הקורסה החדשה, אך משדרגת אותו במושבי הספורט המוכרים, הגה וידית הילוכים ספורטיבים ומספר נגיעות קוסמטיות לחידוד האווירה הספורטיבית.
אופל קורסה OPC החדשה צפויה להגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה ולהתחרות בדגמים כמו פיג'ו 208GTI, פולקסווגן פולו GTI ואחרות.


אופל קורסה OPC החדשה

אופל קורסה OPC החדשה