אופל קורסה Opel Eye

יבואנית אופל מתחילה בשיווק אופל קורסה רמת גימור Opel Eye הכוללת מפרט בטיחות משודרג ומוזילה במקביל את גרסת ה- Enjoy שתחל ב- 99,900 ₪ לדגם אוטומטי.

ששי כהן 17 בנוב, 2015
אופל קורסה 2015

חצי שנה לאחר שהחל שיווק אופל קורסה החדשה בישראל, מרחיבה חברת ש.י.ר "שלמה", יבואנית אופל, את משפחת הקורסה ומתחילה בשיווק הקורסה ברמת הגימור Opel Eye, הכוללת מפרט בטיחותי משודרג ומחיר תחרותי, לצד הוזלה של דגם הקורסה האוטומטי הבסיסי ב- 4,100 ש"ח.




הדגם החדש מגיע עתה עם מערכת בטיחות Opel Eye המבוססת על שילוב בין רדאר מתקדם ומצלמה, וכוללת מפרט בטיחותי מרשים עם מערכת התרעת התנגשות חזיתית עם התרעה על שמירת מרחק, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה וזיהוי תמרורים וסימני דרך והצגתם בלוח המחוונים. בתחום הנוחות והאבזור הלקוח ייהנה גם ממערכת Intellilink של אופל, המשלבת מערכת שמע ומולטימדיה איכותית, דיבורית בלוטות' שקע USBומצלמה אחורית עם ממשק נוח על גבי צג מגע גדול. עוד כוללת רשימת האבזור הארוכה גם פנסי ערפל, חיישני חניה מקוריים ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית למניעת סנוור. באופל מבהירים שכל פריטי האבזור והבטיחות הינם מקוריים ומורכבים ברכב בתהליך היצור של הרכב. לעת עתה, מדובר בדגם הראשון של אופל בישראל שזוכה למערכת הבטיחות החדשנית של אופל.
מחיר אופל קורסה עם מערכת הבטיחות Opel Eye נקבע על 102,900 ש"ח לדגם ה- 1.4 ליטר אוטומטי.
במקביל, תוצע הקורסה האוטומטית המוכרת ברמת גימור ENJOY fix עם תג מחיר אטרקטיבי שיימכר מעתה ב- 99,900 ₪. לדגם האוטומטי, וכולל בנוסף התקנה מקומית ללא עלות של מערכת "מוביל איי" הבטיחותית. לצידם ימשיכו להיות משווקים שאר דגמי הקורסה המוכרים במחיר החל מ- 89,200 ש"ח לדגם הידני.
אופל קורסה החדשה מבחן דרכים